Počet nahlášených stížností: | 96 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 10 |
Telefonicky jsem ohlásil pojistnou událost. Další komunikace spočívala v zaslání výsledků prohlídky mého vozidla a následném zaslání náhrady na můj účet. Po mé elektronické i telefonické urgenci mi p.ředitel B. zaslal oznámení o prodeji mého vozu.
Událost č.2018065150
Dodání dokladů, které mi umožní vozidlo odhlásit z registru, abych již nemusel platit povinné ručení.
|
Tweet |
Pojištění odpovědnosti z provozu vozidla (povinné ručení) mimo jiné zaniká dnem, kdy pojistník nebo vlastník vozidla, je-li osobou odlišnou od pojistníka, oznámil pojistiteli změnu vlastníka tuzemského vozidla. Spotřebitel má tedy možnost ukončit povinné ručení ještě před tím, než mu společnost dodá potřebné doklady pro podání žádosti o změnu vlastníka vozidla zapsaného v registru silničních vozidel, a to tím, že změnu vlastníka vozidla pojišťovně oznámí.
Pokud se společnost zavázala, že potřebné doklady dodá do určitého termínu, je povinna svému závazku dostát. Pokud tak neučiní, porušila svou smluvní povinnost a v takovém případě odpovídá za škodu, kterou svým jednáním spotřebitelovi způsobila. Spotřebitel musí ale prokázat, že společnost porušila svou smluvní povinnost a že existuje příčinná souvislost mezi porušením této povinnosti a vznikem škody.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.