Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#31615Nedoručení aviza o uložení zásilky CS913878065VV

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

11 minut 24 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 6 lety

Monika Sieberová

Znění stížnosti

Dne 5.2. přijala Česká pošta moji zásilku ze zahraničí (z USA) do přepravy. Vzhledem k nutnému celnímu řízení byla nejdříve přijata vyměňovací poště Praha 120. Dne 15. 2. jsem odeslala všechny potřebné informace a dokumenty pro vyřízení celního řízení. Obdržela jsem pouze informaci o přijetí dokumentů. Dne 22.3. jsem obdržela avízo ohledně nevyzvednutí zásilky a potvrzení, zda ji chci opět zaslat na uvedenou adresu (Brno). V mezičase jsem neobdržela od ČP ani avízo o tom, že by zásilka byla uložena na poště Brno28, ani informaci, že celní řízení bylo ukončena a zásilka se odesílá, což by situaci možná ulehčilo.
Na avízo jsem tedy odpověděla, že žádám o znovu doručení na původně uvedenou adresu Brno28. Očekávám příchod zásilky v průběhu týdne.
Hlavní stížnost je mířena na pobočku Brno 28 či k doručovací poště, která po pokusu o doručení zásilky neposkytla avízo o tomto pokusu ani o následném uložení zásilky, ani nebyla doručena žádná opětovná výzva k vyzvednutí.
Tato situace bohužel není první a při stížnosti na konkrétní poště mi bylo sděleno, že je to tvrzení proti tvrzení. V předchozím případu jsem byla nucena uhradit opětovné poštovné za znovuodeslání.


Produkt

Číslo zásilky CS913878065VV


Požadované řešení

Vzhledem k tomu, že budou účtovány další poštovní poplatky za znovuodeslání, žádám o jejich zrušení vzhledem k výše uvedeným skutečnostem.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.3.2019 16:43, před 6 lety

Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.