Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 12.3 jsem se zaregistroval na seznamce Academic Singles a objednal členství Premium za 99 Kč měsíčně. Po zaplacení jsem zjistil, že tato seznamka je plná falešných profilů a začal pátrat. Narazil jsem na mnoho stížností na podvodné jednání ze strany společnosti be2. Ihned jsem zkontroloval účet a zjistil, že mi byla zablokována částka 4708 Kč. Okamžitě jsem tedy platbu zablokoval u svého bankéře a na adresu zaslal e-mailem výpověď členství. Druhý den jsem tak učinil i písmeně poštou, jak je v podmínkách.
Celou dobu se mnou komunikuje robot. Nyní jsem dostal upomínku, že když nezaplatím objednané členství včetně pokuty 280 Kč, předají celou záležitost exekutorovi. I zde mi píšou, že jde o automatickou odpověď, na kterou nemám reagovat. Prý mám zaplatit, a až poté se budeme bavit o stornu. Ale já nechci platit za falešnou seznamku a už vůbec ne takové peníze.
Upřímně, mám strach. Ještě nikdy jsem takhle nenaletěl a nemám zkušenosti, jak postupovat. Prosím o radu.
Jirka
Službu jsem vůbec nevyužil, hned jsem zjistil, že jde o podvodníky.
Jsem ochoten zaplatit jeden měsíc za svou pitomost, ale v žádném případěnezaplatím celou částku. Chci také, aby se mnou někdo začal komunikovat, abych se toho nepříjmeného závazku zbavil. Já ani doteď nevím, proč mi strhli takovu částku, to přece za seznamku nikdo nedá.
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Panu Hlaváčkovi jsem odeslal mail v podobě:
Dobrý den, pane Hlaváčku,
obracím se na vás s žádostí o ukamžité zastavení sporu vedného společností be2 proti mé osobě. Dne 12.3 jsem si objednal členství za 99 Kč měsíčně v dobré víře, že jde o serioózní seznamku. Poté, co mi začali chodit zmatečné zprávy a nesmyslné dotazy jsem pojal podezření, že nění něco v pořádku. Následně jsem zjistil, kolik má na sebe společnost be2 stížností a raději zkontroloval účet, ze kterého mi společnost be2 chěla strhnout 4752 Kč. Tuto platbu jsem okamžitě stornoval, neboť za tyto peníze jsem si nic neobjednal a okamžitě, tedy 12.3 jsem poslal e-mailem výpověď. Tu jsem poslal také na centrálu písemně do Lucemburska 13.3. 2019. Nyní po mě vymáháte platbu, kterou vám nezapatím, a ještě máte drzost si říct o penále!
Celou dobu se mnou komunikují automatické odpověďi, což považuji za skandální přístup ke klinetovi.
Žádám o okamžité ukončení členství, a to písmenou formou. Dále žádám okamžitě zrušení pohledávky na 4752 Kč plus 280 Kč penále.
Žádám také vaše vyjádření k této celé události. Pevně věřím, že jde o nedorozumnění ze strany společnosti, kterou zastupujete.
S pozdravem
Jiří Švamberk
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.