Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, bohužel jsem naletěla dřív než jsem si přečetla recenze. Ve čtvrtek 21.3.2019. My byla strhnuta platba 4752 Kč. Hned jsem dala, že chci ukončit profil a vrátit peníze. Zítra pošlu dopis jak je to v podmínkách. Dneska my byl napsaný email, že mi vrací peníze ale bohužel to bude chvíli trvat. Určitě to je napsaný počítačem a nic mi nevrátí. Je to pořád dokola. Prosím co mám dělat dál? Ještě nemám smazaný profil.
Vrátit peníze
|
Tweet |
Spotřebitelka může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitelky před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitelka společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitelka společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitelka odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslala prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušela zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele jí to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti.
Zkracuje-li společnost spotřebitelku na jejích právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Dobrý den, konečně se to všechno vyřídilo a do týdne mám smazaný profil a vráceny peníze. Jsem ráda, že to mám zasebou a přeji všem ať jsou opatrní.
Děkuji, Hornychová Libuše
Na základě výše uvedeného vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.