Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#31624Neopravnena faktura od Vodafone a zadne vyjadreni k Reklamaci po uplynulych 10 dnech.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2019, před 6 lety

Margit Cerny

Znění stížnosti

Ja a moje rodina zijeme v USA. Pri nasich navsevach do Prahy jsme vzdy vyuzivali vasich sluzeb pro nase 4 mobilni telefony. 23.12.2019 jsem byla ve vasi pobocce na Smichove.
Vase zamestnankyne N.Z. mi navrhla vyuziti sluzeb pro mou rodinu, kdyz jsme byli na dovolene. Ja a me dve deti jsme odletali 1.1.2019 do Spojenych Statu a muj manzel odletal 3.1.2019. Pani Zetkova me ujistila, ze ke 3.1.2019 budou nase sluzby ukonceny. Rekla,ze muj manzel, ktery odletal posledni se ma zastavit na pobocce Vodafone na letisti v Ruzyni a doplatit vse, co dluzime a sluzby budou preruseny. 3.1.2019 se muj manzel ve Vodafone na letisti zastavi a byla mu predlozena faktura na 1 525 Kc. Muj manzel zaplatil 1600 Kc, nechal tam prebytek na na nasi pristi navstevu. 3 telefonni cisla nebyli pouzity od 1.1.2019 a 4. cislo od 3.1.2019.
Vodafone nase sluzby neukoncil, jak bylo ujednano a zacali jste na adresu mych rodicu posilat upominky, ktere byli zasilane nepravem. Cenu jste stale zvysovali a pak predali vse nejake firme Inkasso. Nikdy jste mi neposlali zadnou email ani vyrozumneni, proc mi posilate faktury za sluzby, ktere nevyuzivame a ktere byli ke 3.1. uzavreny.
Podala jsem pres internet reklamaci 11.3.2019 a do dnes jste se k ni nevyjadrili.
Minuly tyden jsem byla v Praze a na Novem Smichove jsem se zastavila a doufala jsem vyresit vse osobne. Vasi zamestnaci mi rekli, ze to neni mozne a ze musim resit vse pres reklamaci, na kterou jste mi bohuzel dodnes neodpovedeli.
Jsem velice nespokojena s vasim jednanim. Vase sluzby jsme vyuzivali narazove poslednich 10 let, vse jsme vzdy platili a ted mi delate takovehle problemy, protoze jste udelali chybu a neukoncili servis, jak jsme se domluvili.
Navic jste predali muj ucet Inkasso, coz jsem puvodne ani nevedela co znamena. Ziji v USA pres 30 let a v zivote jsem se s takovymto jednanim nesetkala. Muj credit je vyborny a za sluzby, ktere vyuzivam platim vzdy ve spravnem terminu.
Zadam od vase, vyjadreni, omluvu, a stazeni vasich pozadavku pres firmu Inkasso.
Take zadam odpoved urychlene.


Produkt

faktura k uctu 36238264


Požadované řešení

Vyjadreni k reklamaci behem 24 hodin.
Reklamaci jsem puvodne poslala 11.3.2019
Zadam omluvu a stazeni vasich pozadavku na neopravnenou fakturu pres firmu Inkasso.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2019 07:38, před 6 lety

Nesouhlasí-li spotřebitel s vyúčtováním služeb, měl by uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci vyúčtování zamítne, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.3.2019 08:32, před 6 lety

Dobrý den, paní Cerny,

reklamace vyřizujeme vždy co nejrychleji, nejpozději v zákonné lhůtě 30 dnů. Pokud jste tedy reklamaci podala 11. března, prosím Vás ještě o trpělivost, naše vyjádření obdržíte.

Přeji pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2019 06:15, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2019 18:38, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.