Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#3163Nevyřízená reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 23 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2014, před 11 lety

David Fejtek

Znění stížnosti

Dne 4.4. 2014 jsme reklamovali závady na notebooku v prodějně Euronics v Plzni, kde jsme ho zakoupili. Jelikož jsme ani 6.5. nebyli informováni o stavu reklamace, poslali jsme odstoupení od smlouvy. A dnes 15.5. volali a tvrdí nám, že 3.5. posílali sms, že je věc vyřízena a můžeme si ho vyzvednout. Když jsem pracovníkovi u telefonu řekl, že nám žádná sms stoprocentně nepřišla a že trváme na odstoupení od kupní smlouvy, tak stále opakoval, že si máme zkontrolovat přijaté sms a hovor ukončil s tím, že to bude řešit centrála. Jelikož je na netu spousta stížností ohledně vyřizování reklamcí v prodejnách Euronics, tak jsem se rozhodl postupovat touto cestou, ať si mohou ostatní přečíst o jejich praktikách. Teď jsem volal na centrálu a operátorka mi řekla, že v počítači nevidí nic o tom, že by reklamace byla vyřízena a za okamžik přišla sms, s tím, že ntb je od 3.5. k vyzvednutí.


Produkt

Notebook Acer


Požadované řešení

Po prodejci chceme vrátit kupní cenu z důvodu nevyřízení reklamace ve lhůtě 30 dní.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.5.2014 17:17, před 11 lety

Dle rozhodnutí Nejvyššího soudu je prodejce povinnen informovat spotřebitele o vyřízení reklamace. Cit. rozsudek sp. zn. 33 Cdo 3228/2009: Stanoví-li zákon č. 634/1992 Sb. v § 19 odst. 3 lhůtu 30 dnů k vyřízení reklamace od jejího uplatnění, pak prodejce svou povinnost splní, jestliže v zákonné lhůtě (není-li smluvena lhůta delší) též vyrozumí spotřebitele o způsobu vyřízení reklamace; až od tohoto okamžiku lze považovat reklamaci za vyřízenou z hlediska zamezení nevyvratitelné právní domněnky neodstranitelnosti vady. Pokud společnost tvrdí, že spotřebitel byl ve lhůtě informován, mělo by to být z její strany prokázáno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.10.2014 14:46, před 10 lety

Společnost HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. byla o podaných stížnostech informována. Bohužel doposud neprojevila zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případy uzavřít z důvodu nereakce podnikatele. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.