Počet nahlášených stížností: | 708 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 15 |
Byla jsem spokojený zákazník Vodafonu více než 10 let. Před pár lety jsem přešla na tarif. Do tarifu jsem zahrnula dvě čísla (své a manželovo a vzala si k tomu dva telefony). Běžně se stávalo, že jsem za dva tarify platila i 4500 kč. Po tom, co jsme telefony zaplatili, bylo to pořád pro nás moc drahé, a tak jsme se rozhodli, že přijmeme nabídku konkurenční O2, kde nám za podstatně menší cenu nabízí toho více. (Mám u nich už televizi a internet).
První potíž nastala v tom, že mi přišlo automatické prodloužení tarifu na manželovém čísle. Hned jsem se ozvala co a jako to má znamenat, až pokud jsem se nedočetla, že tohle je běžná praktika Vodafonu, že vás neupozorní, že pokud nechcete automatickou obnovu tarifu po dvou letech, musíte tam zaškrnout políčko.
Teď k meritu věci. Podávala jsem stížnost na to, že jak je možné, že když chci odstoupit od smlouvy, že se nic neděje a tarif na manželovom čísle běží dál! Ano, chtěli jsme přejít k O2 abychom nám zůstali stejné čísla, ale pak jsme si to s manželem rozmysleli, a řekli jsme si, že si pořídíme úplně nové čísla.
Vo vyjádření reklamace č. 1-110435986219 se píšem že jsem nežádala o deaktivaci čísla a ani o změnu tarifu - toto není pravda!Žádala jsem sice nejdřív že přejdu s číslem do O2, ale pak jsem si to rozmyslela.
Jelikož se nic nedělo, navštívila jsem v rámci pracovní doby stánek Vodafone v OC Nový Smíchov a ptala jsem se co to má znamenat. Kluci mi sice tarif na tel. 773517932 zrušili, ale nejenže zbytek nevyužitého tarifu převedli do vyúčtování, ale účtovali se i poplatky navíc spojené s používáním tohoto čísla! Po zjištění, jak to je, manžel okamžite sim kartu vyhodil a začal používat O2, vždyť by nás stáhli z kůže!
V reklamaci se píše nepravdivý údaj - já na telefonním čísle 775178589 jsem nežádala o vystavení čvop kódu pro přechod do O2! Toto není pravda! Já jsem jasně a důrazně žádala o odstup smlouvy, ne o přenos čísla! Bylo to v prodejni OC Letňany dne 10:3.2019, myslím, že tam máte nahrávací zařízení, a můžete si to vyslechnout, svědek je i můj manžel.
Považuju za nehorázné, že vodafone mně vydírá stylem, že pokud okamžitě nezavolám a nedořeším s nimi záležitost, budou obě čísla nadále aktivní a budou dále účtovat poplatky za služby. Tak co z toho vyplýva? Nejenže od smlouvy neodstoupili (i když mi bylo řečeno a já souhlasila se smluvní pokutou, která se započítá do posledního vyúčtování), naběhl mi na čísle 775178589 nové zúčtovací období, které končí k 7.4.2019, takže nejenže zaplatím plnou cenu tarifu, ale k tomu i smluvní pokutu, takže budu platiti za něco, co vůbec nepoužívám. (Uvedené číslo 775178589 již nepoužívám). Ze zákazníckého centra mně kontaktovali, ale zpět se nedalo dovolat, a čekat na zákaznícké lince 15 min si nemůžu dovolit. A sice mi volali, ale vyzvánění bylo 31s, což jsem tel. nestihla zvednout. Připomínám, že taky pracuju s telefonem a my zákazníkovi v rámci řešení reklamace voláme nejméně 1 min.
Data Full 10 GB
Požaduju okamžité ukončení tarifu 775178589 bez odkladu a zaplacení pouze smluvní pokuty za předčasné ukončení smlouvy.
|
Tweet |
V případě, že společnost reklamaci zamítne, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Podhorská,
kvůli ochraně údajů nemůžeme prostřednictvím stránek třetích stran řešit konkrétní požadavky. Pokud nesouhlasíte s vyjádřením k reklamaci, máte možnost nám sdělit Vaše námitky prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/ nebo poštou na Vodafone Czech Republic, a. s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
S Vodafonem se ja již bavit nebudu. Podám podnet k Českému telekomunikacnemu uradu.
Vzhledem k výše uvedenému vyjádření spotřebitelky stížnost uzavíráme.