Společnost


ŠkoFIN s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31633Totální škoda pojištěného auta na úvěr

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 5 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Petr Aldorf

Znění stížnosti

Dobrý den,
v autosalonu Škoda Máca Jihlava jsem na úvěr zakoupil v roce 2016 vozidlo Škoda Octavia 1,6 diesel. Auto bylo pojištěno a to i havarijně, platil jsem splátky.
V loňském roce v listopadu mě auto jeho pravou stranu poškodil kamion když jsem jel na technickou prohlídku, vozidlo jsem zavezl do servisu Máca v Jihlavě a vše řádně nahlásil na Škofin, bylo mě sděleno že nechají auto dát na totálku a nebudou ho opravovat.
Škofinem bylo vyčísleno že zbývá doplatit částku 59000,-Kč
Od pojišťovny jim bylo podle mého zjištění v prosinci 2018 vyplaceno 69000,Kč.
Nyní nemám auto které bylo údajně prodáno v nějaké burze jako vrak alespoň mě to sdělil člověk v pojišťovně. Společnost na mě nyní vymáhá 64000,-Kč. Škofin nekomunikuje a email neodpovídá a vymáhání předal nějaké podivné agentuře.
Nevím proč bych měl něco platit auto bylo pojištěno a pojistka řádně vyplacena. Agentura mě vyhrožuje po telefonu.
Co v takovém přísadě dělat. Děkuji Vám.


Požadované řešení

Chci hlavně aby společnost Škofin u které jsem již v minulosti měl několik aut na leasing začala komunikovat a věc řešit. S nějakou pofiderní vyhrožující agenturou odmítám komunikovat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 13:25, před 6 lety

Pokud je po spotřebiteli vymáhána částka subjektem, který není jeho původním smluvním partnerem, měla by mu společnost prokázat na základě jakého právní titulu po něm částku požaduje. Pokud došlo k postoupení pohledávky od určité společnosti, měla by společnost vydat příslušné inkasní agentuře doklady o pohledávce, které jsou nutné k jejímu uplatnění. Tedy zejména doklad prokazující právní titul vzniku nároku na úhradu pohledávky.

Žádá-li společnost zaplacení údajné dlužné částky, musí také prokázat, že k tomu má právní důvod.

Pokud spotřebitel s poplatkem nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učinil-li tak, ale reklamace byla společností zamítnuta, má možnost se obrátit na Česká obchodní inspekci. Česká obchodní inspekce je příslušná rozhodovat spory mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 13:08, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.