Společnost


Elimat investment s.r.o.

Počet nahlášených stížností:45
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

25%
75%
Toto skore je založeno na 8 stížnostech.

#31638Obstrukce s vrácením peněz

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Daniel Bednařík

Znění stížnosti

Elimat investment s.r.o. která je vlastníkem a provozovatelem poboček Platan Clinique má velký problém s vracením peněz a obohacují se na úkor zákazníka.

Aktuálně vymáháme se ženou z této společnosti 7700,- Kč za službu, kterou jsme řádně reklamovali. Reklamace byla uznána paní doktorkou v Praze a dokument reklamačního protokolu byl podepsán. Reklamační protokol dostala paní V., která dále předala řešení reklamace na paní P. Vzhledem k tomu, že jsem hodně trpělivý tak bych rád využil portálu Dtestu jakožto poslední akt k smíření, aby Elimat investment s.r.o. dostál slibu a vrátil peníze obratem. V případě, že tomu tak nebude tak budeme dále postupovat dle zákona.

Je pro mě nepochopitelné, že se společnost vymlouvá na administrativně provozní chybu, když převod peněz a zadání příkazu trvá max. 1 pracovní den.

Toto však není jediná špatná zkušenost. Celkový přístup pobočky Platan Clinique v Praze byl velmi negativní už od samotného začátku řešení reklamace.

Děkuji
Bednařík Daniel


Produkt

Nespokojenost s výsledkem ošetření, injekční lipolýza - reklamace


Požadované řešení

Vrácení dohodnuté částky za reklamaci služby = 7700,- Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2019 21:26, před 6 lety

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2019 00:13, před 6 lety

Dobrý den pane Bednaříku,

ráda bych Vás tímto poprosila kontaktovat mne na emailovou adresu pr@elimat.cz, pro potvrzení částky k výplatě, mám zde nějaké nesrovnalosti, zřejmě kvůli platbě v hotovosti/převodem (voucher, pobočka).

Ráda bych s Vámi projednala i přístup na klinice, o kterém se zmiňujete: "Toto však není jediná špatná zkušenost. Celkový přístup pobočky Platan Clinique v Praze byl velmi negativní už od samotného začátku řešení reklamace."

Omlouvám se za zdržení platby, došlo zde k administrační chybě, kdy se celková reklamace znovu projednávala na vedení firmy, kde byla uznána, peníze Vám budou ihned vyplaceny, jen je potřeba si srovnat údaje. Zřejmě kvůli tomu nebyla částka zadaná na převod a příkaz odsouhlasen.

Petra Holanová

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.3.2019 11:13, před 6 lety


Daniel Bednařík

Dobrý den paní Holanová,
vše potřebné jsem Vám zaslal do uvedeného emailu. Vouchery a účtenku, které se týkají našeho případu.

Prosím o informaci, kdy bude vyřešeno.

Děkuji Vám
Bednařík Daniel

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2019 13:35, před 6 lety

Po vzájemné dohodě jsme s klientem doplnily všechny informace a peníze mu byly vráceny. Dnešním dnem potvrzeno i telefonicky. Stejně tak dále pokračujeme na vyřešení námitek na postupu reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 13:56, před 6 lety

Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitele, aby mohl informace potvrdit, a případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.4.2019 14:11, před 6 lety


Daniel Bednařík

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den,
potvrzuji a děkuji za vyřešení problému.
S pozdravem,
Bednařík Daniel