Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,OPĚT jsem nucena /V KRÁTKÉ DOBĚ/podat stížnost na laxní přístup k práci zaměstnanců pošty.
Ve středu dne 6.3.2019 mi tatínek chtěl udělat radost a poslal mi balíček s květinou k MDŽ z pošty ve Vejprtech v dopoledních hodinách...../podotýkám,že jde o seniora,který je zvyklý dodržovat veškerá pravidla a doporučení-o slušném jednání a očekávání téhož se ani rozepisovat nebudu/.
Ve čtvrtek mi toto oznámil,proto jsem instruovala zaměstnance a i sama osobně jsem každý den čekala na doručení balíčku a kontrolovala schránku.
Ne jen,že se ve schránce po dobu 14 dní nic neobjevilo,nebylo nic doručeno ani jinak oznámeno-výzva. Po této době byl balíček se svým znehodnoceným obsahem vrácen zpět odesílateli.Je opravdu s podivem,že si zaměstnanec pošty dovolí neplnit svou pracovní povinnost a ignorovat platící občany.Jak jsem již informovala dříve,motorest disponuje kamerovým zařízením,poštovní schránkou a zvonkem a kuchaři jsou přítomni každý den již od 7.00hodin.Z DEPA/cca 200m od motorestu/vyjíždí auta až v 8.00hodin.
Proto doporučuji jinou "výmluvu",než použití GPS /z minulé stížnosti/.
JEDNÁNÍ ČESKÉ POŠTY A JEJICH ZAMĚSTNANCŮ JE JEN VÝSMĚCHEM NÁM VŠEM SLUŠNÝM OBČANŮM - NEJSEM JEDINÁ,KOMU JE Z TOHO .....nenapíši nevolno,ale od plic....na blití.
Navrácení poštovného - zbytečně zaplacených 150.-Kč/zaokrouhleno/ a osobní omluvu zodpovědného pracovníka..../podepsané/ doručovatelky atd.
|
Tweet |
Podnik je povinen se o doručení prokazatelně pokusit a následně o uložení zásilky informovat. Pokud tak neučiní, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman