Počet nahlášených stížností: | 4 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zakoupila jsem zboží na 123home.sk, s.r.o.
zaplatila a do dnes nemám ani peníze ani zboží.Zažádala jsem moji banku o vracení peněz z učtu dodavatele a bez vysledku.Banka se pokusí dát znova žádost o vrácení peněz.Poté mám podat trestní oznámení.
Detaily objednávky
Název produktu Množství Cena za kus Sleva Cena
2-Dielne PEB-188
Kód produktu: 110/140 2 ks 280,78 Kč 0 % 561,56 Kč
Výpredaj 3-Dielne M6
Kód produktu: 2034/140 2 ks 334,62 Kč 0 % 669,24 Kč
Kurýr DPD 77 Kč 0 % 77 Kč
převodem 0 Kč 0 % 0 Kč
Cena celkem:
1 307,80 Kč
Název produktu Množství Cena za kus Sleva Cena 2-Dielne PEB-188 Kód produktu: 110/140 2 ks 280,78 Kč 0 % 561,56 Kč Výpredaj 3-Dielne M6 Kód produktu: 2034/140 2 ks 334,62 Kč 0 % 669,24 Kč Kurýr DPD 77 Kč 0 % 77 Kč převodem 0 Kč 0 % 0 Kč Cena celkem: 1 307,80 Kč
Vrátit peníze.
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt ze Slovenska, doporučujeme spotřebitelce, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.