Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 29.1.jsem si objednala dámskou kostkovanou halenku, modrou,Laimes XL za 278,-.Potvrzení přijaté platby bylo 30.1.(č. obj.1190107742).22.2.byla vyexpedována a od 3.3.by měla být v ČR.(č.zásilky LF486214908CN), uživatel 278413.Dotazovala jsem se na postazdarma/podpora,po získání č.zásilky i na poště.Psala jsem i na Ateli Investment, tam mi napsali že nemají takové číslování objed.co mám já.Ale vím že ano. Je možné,že jsem omylem napsala postovnezdarma, to si nejsem jistá.Psala jsem i na Českou poštu a přišla mi odpověď od softcotton.cz,tak už vážně nevím jak si to tam všichni přehazují.Zásilka by prý měla odejít z Pekingu. Jsem z toho už unavená a docela znechucená.Evidentně jsem někomu nalítla a s ATELI investment s.r.o a s poštazdarma už nikdy více. Kadlecová
Dámská kostk. halenka Laimes modrá XL 278,- (č.obj.1190107742) zaplacena 30.1.2019
Dodat zboží popř. vrátit penize
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka v pořádku na cestě k Vám.
Pokud Vám Vaše zásilka nedorazí do maximální lhůty pro doručení zboží, obraťte se prosím na našich stránkách na reklamaci nedoručeného zboží, kde si vyberete náhradu, kterou požadujete.
Veškerý postup pro případnou reklamaci jsme Vám nyní zaslali na Váš email.
V případě jakéhokoliv dalšího dotazu se prosím obraťte na náš email a my Vám poradíme.
S přátelským pozdravem
Tým pošta zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitelku, která má možnost na vyjádření společnosti reagovat.
Dobrý den, jsem velice mile překvapená že se ve věci něco děje.Ještě chvíli tedy počkám, ale jen do konce dubna a pak bych ale už požadovala odstoupení od smlouvy a vrácení peněz. Zatím velice děkuji za váš zásah. Kadlecová
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Spotřebitelka nám sdělila, že zboží nakonec (po dvou a půl měsících) dorazilo. Stížnost proto uzavíráme.
Hodnocení: