Společnost


BNP Paribas Cardif Services s.r.o.

Počet nahlášených stížností:62
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#31651Zamítnuté plnění z pojištění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

14 hodin 44 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Gabriel Josef Melena

Znění stížnosti

Dobrý den,

moje banka Equabank mi nabídla ke kontokorentu pojištění schopnosti splácet. Nedostal jsem k tomu žádnou dokumentaci, ani jsem nevěděl, že mám uzavřenou nějakou smlouvu s nějakou pochybnou pojišťovnou jako je např. BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a. s.. Onemocněl jsem a po dlouhé diagnostice mi byla stanovena pervazivní vývojová porucha - podle zákona bych nesměl řídit ani auto. Dostal jsem invalidní důchod, ztratil práci. Splnil jsem všechny kroky - potvrzení od zaměstnavatele, potvrzení od ošetřujícího lékaře, vyplnění dokumentace pro pojišťovnu, abych dostal odpověď od pojišťovny :

"prošetřili jsme Vaše Oznámení škodní události a bohužel Vám musíme sdělit, že Vám nevznikl nárok
na pojistné plnění z titulu pracovní neschopnosti. Toto rozhodnutí vychází z doložených dokladů a je v
souladu s podmínkami pojištění.
Zdůvodnění našeho rozhodnutí
Pojistitel není povinen plnit za následujících okolností nebo v jejich důsledku: astenie, depresivní stavy,
psychické poruchy a neurózy. Tyto skutečnosti jsou ve výlukách dle rámcové smlouvy, článku 12.12.1."

S rozhodnutím pojišťovny nesouhlasím. Pojistil jsem se, kdyby se právě se nastalá situace stala - o tom to pojištění rovněž mělo být.

S pozdravem a s díky
Gabriel J. Melena


Produkt

Pojištění schopnosti splácet


Požadované řešení

Omluva a pojistné plnění


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 10:53, před 6 lety

Podnikatel musí spotřebitele před uzavřením smlouvy informovat o službě (pojištění) a o jejích hlavních vlastnostech. Neučiní-li tak nebo učiní-li tak nesrozumitelně, může to mít za následek, že se smlouva vyloží ve prospěch spotřebitele.

Práva a povinnosti smluvních stran jsou závazně upraveny v pojistných podmínkách. Spotřebitel by si tedy měl vždy pozorně tyto podmínky prostudovat. Na žádost spotřebitele je pojišťovna povinna v písemné formě zdůvodnit výši pojistného plnění, popřípadě důvod jeho zamítnutí. Pokud spotřebitel se stanoviskem pojišťovny nesouhlasí, měl by vyslovit nesouhlas a požadovat znovu prošetření případu. Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů.

Je-li předmětem sporu smlouva o životním pojištění, je pro mimosoudní řešení sporu příslušný finanční arbitr. Finanční arbitr je oprávněný rozhodovat spory mezi spotřebitelem a pojistitelem nebo pojišťovacím zprostředkovatelem při nabízení, poskytování nebo zprostředkování životního pojištění. Řízení před finančním arbitrem je zdarma. Formulář k podání návrhu na zahájení řízení je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.