Společnost


HS plus d.o.o.

Počet nahlášených stížností:714
Z toho za letošní rok:76
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 15 stížnostech.

#31652Manuál

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

21 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Drahomíra Peluchová

Znění stížnosti

Dodán tlumočník Peiko , ovšem chybí návod v české jazyce a nabíjecí kabel.

Napsána a poslána reklamace...


Požadované řešení

Dodání chybějící náležitostí


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 10:31, před 6 lety

Pokud výrobku chybí inzerované příslušenství, bez kterého jej nelze užívat, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.

Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.

Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.4.2019 10:25, před 6 lety

Dobrý deň, zákazníčke sme chýbajúce doposlali. Ďakujeme.

Vigoshop

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
17.4.2019 13:05, před 6 lety


Drahomíra Peluchová

Hodnocení:

Komentář: Jen ten český manuál , ale snad to dám dohromady.