Počet nahlášených stížností: | 714 |
Z toho za letošní rok: | 76 |
Stále v řešení: | 14 |
Dodán tlumočník Peiko , ovšem chybí návod v české jazyce a nabíjecí kabel.
Napsána a poslána reklamace...
Dodání chybějící náležitostí
|
Tweet |
Pokud výrobku chybí inzerované příslušenství, bez kterého jej nelze užívat, neslouží účelu pro který je určen a jedná se tedy o vadu, kterou je třeba reklamovat.
Prodávající je mimo jiné povinen řádně informovat spotřebitelku o vlastnostech prodávaného zboží a o způsobu jeho použití. Jestliže je to potřebné s ohledem na povahu zboží, způsob a dobu jeho užívání, je prodávající povinen zajistit, aby tyto informace byly obsaženy v přiloženém písemném návodu v českém jazyce a aby byly srozumitelné. Této povinnosti se nemůže prodávající zprostit poukazem na skutečnost, že mu potřebné nebo správné informace neposkytl výrobce, dovozce nebo dodavatel. Tyto povinnosti se však nevztahují na případy, kdy se jedná o zřejmé nebo obecně známé skutečnosti.
Jelikož je prodávající zahraniční subjekt sídlící ve Slovinsku, má spotřebitelka možnost obrátit se na Evropské spotřebitelské centrum, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiných členských států EU, Norska a Islandu. Více informací o Evropském spotřebitelském centru je možné vyhledat na webových stránkách https://evropskyspotrebitel.cz/.
Dobrý deň, zákazníčke sme chýbajúce doposlali. Ďakujeme.
Vigoshop
Hodnocení:
Komentář: Jen ten český manuál , ale snad to dám dohromady.