Společnost


Zboží ze skladu s.r.o.

Počet nahlášených stížností:224
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31653Nedodání zboží, špatná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Zdeněk Lasák

Znění stížnosti

Neúspěšná korespondence s e-obchodem
SLEVYAVYHODY.CZ

06.02.2019
Vážení,
na Proforma faktuře č. 1977005116 uvádíte, že jste firma
SLEVYAVYHODY.CZ (ZBOŽÍ ZE SKLADU S.R.O.)
Na základě Proforma faktury č. 1977005116 proběhla platba 28. ledna 2019, nechápu tudíž, proč nebylo zboží dosud dodáno !!! (do 6. března 2019)
Žádám okamžité vysvětlení, jinak budu nucen objednávku zrušit.
Berte prosím moje sdělení jako poslední výzvu.
S pozdravem Váš zákazník
Z. L.

08.03.2019
Máte pořád plnou schránku ...?
Jak se má člověk k vám dovolat?
Ne e-mailový dotaz neodpovídáte !!!
Budete moji objednávku nějak řešit?

21.03.2019
Dnes 21. 03. 2019
Variabilní symbol: 1977005116
Nějak se vám nedaří plnit termín dodávky.
Platba byla provedena příkazem z banky 29. ledna.
ČEKÁM VAŠI ODPOVĚĎ
Z. L.
Odpověď:
Dobrý den, Váš dotaz byl předán na logistické oddělní. Budeme Vás kontaktovat do 3 dnů. S přáním hezkého dne Podpora zákazníků objednavkyzb@seznam.cz Tel.: 373 547 690.

26.03.2019
Můj dotaz:
Tři dny uběhly již před třemi dny. Mám snad ještě naději, že dostanu rozumnou odpověď, proč si děláte z mých peněz charitativní sbírku?
Jestli si budu i nadále u vás objednávat zboží, skutečně závisí pouze na vaší solidnosti.


Produkt

Vysokorychlostní externí USB hub, 4 port - POŠTOVNÉ ZDARMA Moderní bezdrátová optická myš, různé barvy - POŠTOVNÉ ZDARMA Barva: černá


Požadované řešení

Očekávám dodání zboží ve lhůtě do týdne.
Omluvu, případně vrácení peněz se zúročením doby po splatnosti.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.3.2019 21:03, před 6 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitel může žádat zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2019 07:05, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.