Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:661
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#31655Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 hodin 54 minut

Detail stížnosti

Publikováno
26.03.2019, před 6 lety

Hana Nenadálová

Znění stížnosti

Dne 8.3.2019 jsem dala k reklamaci amazfit cor (hodinky, náramek) s číslem SN 17021819028656. Přijímací technik, kterému jsem předávala dané zboží k reklamaci, ho přijal v pořádku. Navíc tento výrobek kontroloval a na základě toho, vystavil záznam o převzetí zboží k reklamaci (kde je uvedeno stejné číslo SN 17021819028656).

Dne 20.03.2019 mi bylo sděleno, že je reklamace k vyzvednutí, bohužel byla neuznána. Technik se vyjádřil tak, že mi napsal, že na zařízení předanému k reklamaci je SN 17021818022119, které nepochází z distribuce czc.cz a vrátil to bez opravy. S vyjádřením technika jsem nesouhlasila a to z důvodu uvedeným v prvním odstavci. Nemůžu za to, že zboží mi vyměnili.


Produkt

Kód: 236554 (A1702CB), název produktu:Lifestyle Xiaomi Amazfit Cor, SN 17021819028656


Požadované řešení

Požaduji vrátit mé opravené hodinky se SN 17021819028656 nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 08:04, před 6 lety

Pokud byla věc převzata jako předmět něčího závazku (např. vyřízení reklamace), nahradí podle § 2944 občanského zákoníku daná osoba její poškození, ztrátu či zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Jestliže osoba odmítá škodu nahradit, je třeba nárok na náhradu škody uplatnit u soudu. Spotřebitelka by v takovém případě musela prokázat, že ke ztrátě (záměně věci) došlo v průběhu reklamace. Reklamační protokol by mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci. Pokud je na potvrzení o přijetí reklamace, které vydal prodejce jasně uvedeno, o jakou konkrétní věc se jedná, pak to usnadňuje důkazní pozici spotřebitelky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.