Počet nahlášených stížností: | 661 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.3.2019 jsem dala k reklamaci amazfit cor (hodinky, náramek) s číslem SN 17021819028656. Přijímací technik, kterému jsem předávala dané zboží k reklamaci, ho přijal v pořádku. Navíc tento výrobek kontroloval a na základě toho, vystavil záznam o převzetí zboží k reklamaci (kde je uvedeno stejné číslo SN 17021819028656).
Dne 20.03.2019 mi bylo sděleno, že je reklamace k vyzvednutí, bohužel byla neuznána. Technik se vyjádřil tak, že mi napsal, že na zařízení předanému k reklamaci je SN 17021818022119, které nepochází z distribuce czc.cz a vrátil to bez opravy. S vyjádřením technika jsem nesouhlasila a to z důvodu uvedeným v prvním odstavci. Nemůžu za to, že zboží mi vyměnili.
Kód: 236554 (A1702CB), název produktu:Lifestyle Xiaomi Amazfit Cor, SN 17021819028656
Požaduji vrátit mé opravené hodinky se SN 17021819028656 nebo vrátit peníze.
|
Tweet |
Pokud byla věc převzata jako předmět něčího závazku (např. vyřízení reklamace), nahradí podle § 2944 občanského zákoníku daná osoba její poškození, ztrátu či zničení, neprokáže-li, že by ke škodě došlo i jinak. Jestliže osoba odmítá škodu nahradit, je třeba nárok na náhradu škody uplatnit u soudu. Spotřebitelka by v takovém případě musela prokázat, že ke ztrátě (záměně věci) došlo v průběhu reklamace. Reklamační protokol by mohl sloužit k prokázání stavu věci v době předání k reklamaci. Pokud je na potvrzení o přijetí reklamace, které vydal prodejce jasně uvedeno, o jakou konkrétní věc se jedná, pak to usnadňuje důkazní pozici spotřebitelky.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost CZC.cz s.r.o. se rozhodla nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím svého zákaznického centra, oddělení reklamací, případně stížností. Co se týče dalšího řešení sporů se spotřebiteli, rozhodla se společnost spolupracovat pouze se službou mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci (ADR ČOI). Služba Vašestížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, proto jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.