Společnost


Allegro Retail a.s.

Počet nahlášených stížností:529
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

48%
52%
Toto skore je založeno na 139 stížnostech.

#3166Stornování objednávky z lživého důvodu

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

23 hodin 30 minut

Detail stížnosti

Publikováno
15.05.2014, před 11 lety

Lucie Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den,
Na e-shopu mall.cz jsem za velice příznivou cenu(249 Kč) objednala vysavač. Objednávka mi byla eshopem potvrzena, zaplatila jsem po internetu kartou. Poté mi přišla faktura o uhrazení zboží. Druhý den (v 9:51) mi přišlo oznámení že si zboží mohu vyzvednout do 5-ti dnů na mnou zvolené pobočce. Ten samý den v 15:14 mi přišlo toto:
,,Vážená paní, vážený pane,
stornovali jsme Vaši objednávku číslo 84578097, neboť zboží nebylo vyzvednuto ve stanovené lhůtě. Skladové kapacity nám bohužel neumožňují skladovat ho delší dobu.
Jednalo se o následující zboží:
1 × Philips FC 8474/01 PowerCyclone
Pokud o zboží máte i nadále zájem, prosíme, objednejte ho znovu."
Dobu 5-ti dní jsem rozhodně neporušila... Ovšem za ten jeden den změnili cenu vysavače z původních 249 Kč na 2499 Kč, což je dost rozdíl tudíž zboží opravdu nechci objednávat znovu...
Peníze si ovšem zablokovali a den po údajném stornování si peníze úplně převedli k sobě...
S přítelem jsem společnosti několikrát volalo (jejich linka je placená a vždy čekáte půl hodiny než se dovoláte "živé" osobě) když jsme se dovolali 2 krát (2 dny po sobě) nám bylo sděleno že není v jejich kompetenci toto řešit a že nám zavolá zpět nadřízený-nikdo zpět nezavolal.
Když jsme volali po třetí museli jsme už mluvit velice agresivně aby nás vyslechli a skutečně se ozval nadřízený... Se slovy že uděli chybu a cena za kterou jsem původně zboží koupila byla špatná (pochybení eshopu), tudíž mi zboží nevydají.
Našla jsem na internetu že v zákoně je toto : ,,Dohoda o ceně vznikne také tím, že kupující zaplatí
bezprostředně před převzetím nebo po převzetí zboží cenu ve výši
požadované prodávajícím. " Neznamená to tudíž že tím že přijali mojí platbu provedli "dokodu o ceně" a tím tu cenu potvrdili a měli by mi za tuto cenu zboží vydat...
Je to tak?
Společnost nám po opakovaném (nutném) téměř agresivním jednání nabídla jen vrácení peněz a poukaz na další nákup v původní hodnotě 249 Kč - ovšem když teď toto zboží zdražili na 2499 Kč tak si za to zboží znovu těžko objednám.


Produkt

Philips FC 8474/01 PowerCyclone


Požadované řešení

Požaduji vydání zakoupeného zboží za původní cenu stanovenou v původní objednávce a mnou již zaplacenou a obchodem přijatou!


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.5.2014 08:58, před 11 lety

Ceny jsou dle zákona smluvní. Na druhou stranu je vždy třeba, aby byla smlouva uzavřena v dobré víře. V případě, že došlo k chybě na internetových stránkách, kde byla cena 10* nižší než běžná, bylo by možné dovodit, že je v nabídce chybný údaj a tím by nebyla smlouva uzavřena v dobré víře.
Pokud došlo k chybě ze strany prodejce, atk i přes to, že mohl být tento omyl jednoznačně rozpoznatelný, je povinný vrátit uhrazené kupní částky stejným způsobem jako byly hrazeny. Spotřebitel tak nesmí být zavazován dalším nákupem. Pokud byly poukázky navíc k vrácení kupní ceny na účet, je takové jednání v souladu se zákonem. V případě, že došlo ke škodě způsobené tímto nedopatřením prodejce, doporučujeme dohodnout se i na kompenzaci za nutnost volání na placenou linku.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
16.5.2014 12:31, před 11 lety

Dobrý den paní Benešová, kontaktuji Vás jménem společnosti Mall.cz. Velice se omlouváme za tyto potíže. Jednalo se o chybně uvedenou cenu u vysavače na našich webových stránkách.

Skutečně se nejednalo o úmysl Vám zboží nedodat, ovšem v tomto případě došlo k lidskému pochybení, díky kterému byla na našich stránkách u daného zboží chybně uvedená cena. Bohužel není možné objednávku obnovit a zboží doručit. Pokud je chybná cena natolik v rozporu s cenou skutečnou či obvyklou, že musí být zřejmé, že se jedná o omyl, smlouva uzavřena není. Peníze Vám byly poslány zpět na bankovní účet a slevový poukaz zašleme. Příjměte prosím ještě jednou naší velikou omluvu.

Veronika,
Mall.cz

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
16.5.2014 12:40, před 11 lety


Lucie Benešová

Hodnocení: