Společnost


České aerolinie a.s.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31664Náhrada za opožděný let

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

13 minut 23 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Jan Nemec

Znění stížnosti

dobry den D Test ! KOmunikace ze strany CSA od ledna letosniho roku 2019 , zadna !! ! Potreboval bych pomoci v reseni problemu , ktery vyvstal pri preprave s Vasi spolecnosti! Vyplnil jsme webovy formular a dodnes mne nikdo nekontaktoval. Tuto zalezitost jsem zacal resit zahy po vyvstani problemu ! Dne 06.02.2019 mne prisla odpoved od Vaseho systemu , ze se problemem budete zabyvat v co nejkratsi mozne dobe! Dodnes , ale zadna reakce neprisla! Pro informaci zasilam kopii z weboveho formulare : Oslovení: Pan
Jméno: xxxx
Příjmení: xxxxx
Telefon: xxxxx
E-mail: xxxx
Město: praha
Věrnostní program: Czech Airlines - OK Plus
Země/území: Česká republika
Vaše členské číslo: 69725016
Datum letu: 03/01/2019
Číslo letu: OK526
Rezervační kód / Booking ref.: VULOGH
Číslo letenky (TKT, ETKT): 6072135264420
Text Vaší zprávy: planovany odlet 17,35 boarding plan 16,40 zpozdeni boarding 18.50 prijezd k letadlu 19.01 cekani ca 15 minut a navrat do terminalu kvuli technickemu defektu (nefunkcni bezpecnostni svetla v letadle OK GFQ) pocasi v tuto dobu a dobe planovaneho odletu bylo v poradku dalsi boarding 20.29 pri prijezdu k letadlu zhorsene povetrnostni podminky, cekani na odklizeni drahy, odmrazovani letadla atd letadlo odletelo z prahy 22,16 hod. jiz v tuto dobu bylo zname, ze letiste düsseldorf je uzavreno coz pro nas znamenalo pristani v köln a pokracovani cesty do düsseldorfu autobusem. V düsseldorfu zadne informace od CSA jaky bude dalsi postup nebo co se ted bude konat ohledne naseho dalsiho letu ktrery dletel 20,55 do abu dhabi v 01,50 jsme se ubytovali v hotelu pobliz letiste - rano v 07,30 jsme byli opet na letisti a resili dalsi pokracovani cesty. CSA se v zadnem okamziku nestaralo o nasi situaci - az druhy den rano na letisti jsme byli preknihovani na let spolecnosti aeroflot v priloze zasilam dokumentaci - faktury
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/67e561cc-6b3f-4723-9be2-7a2bdd7d8855/bild__61_.jpg
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/40af38c3-86a2-4e65-8ae3-6d0c86d50727/bild__62_.jpg
Vyberte přílohu: /media/forms/upload/form_2962dd98-96f0-4ed5-8f2f-43ef70fe2533/55a00cb8-cd7b-4e6d-9f2f-e3a94af86996/bild__63_.jpg
Název banky: UnicreditBank
Kód banky: 2700
Jméno nebo název příjemce platby: radomil bysek
Země/území banky: Česká republika
Město banky: praha
Účet příjemce v IBAN: 757956004


Produkt

Ceske Aerolinie , opozdeny let , nahrada za ubytovani !


Požadované řešení

Nahrada za zpozdeny let , nedostatecny klientsky servis a ubytovani v DUS.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 10:05, před 6 lety

Nároky cestujících při zpoždění letu se řídí Nařízením Evropského parlamentu a Rady č. 261/2004. Dle tohoto nařízení má cestující právo v případě zpoždění letu na vzdálenost 1500 km a kratší na náhradu škody ve výši 250 EUR za situace, kdy byl let zpožděn o více jak dvě hodiny. S tímto požadavkem by se měl spotřebitel obrátit přímo na leteckého dopravce.

Podrobný formulář stížnosti pro uplatnění nároku při zrušení letu, zpoždění letu nebo odepření nástupu na palubu zpracovala Evropská komise jako praktický návod postupu při stížnosti u leteckého dopravce, viz. https://ec.europa.eu/transport/sites/transport/files/themes/passengers/air/doc/complain_form/eu_complaint_form_cs.pdf

Po bezvýsledném uplynutí šestitýdenní lhůty pro vyřízení stížnosti leteckým dopravcem, nebo pokud cestující není s odpovědí leteckého dopravce spokojen, je možné stížnost podat národnímu dozorovému orgánu. Tím je v ČR Úřad pro civilní letectví (ÚCL), letiště Václava Havla Praha, 160 08 Praha 6. Stížnost ÚCL je dostupná na stránkách www.caa.cz a je možné ji podat i prostřednictvím elektronické pošty na adresu caa@caa.cz nebo podatelna@caa.cz.

Společnost České aerolinie a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena. Podle vyjádření společnosti se mohou spotřebitelé obrátit se svými stížnostmi na oddělení vztahů se zákazníky prostřednictvím elektronického formuláře, který je k dispozici na adrese https://www.csa.cz/cz-cs/kontaktni-formular/.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.