Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dnes jsem obdržela zprávu od bývalého zaměstnavatele, že mu byla vrácena zásilka, na kterou již netrpělivě čekám, z důvodu, že adresát je na uvedené adrese neznámý. Netuším, jak je to možné, když schránku mám označenou zřetelně. Jedná se o velký panelový dům, kde je spousta schránek, takže jediným vysvětlením pro mě je, že byl váš pošťák LÍNÝ si nají mé jméno na schránce. Pozdní obdržení této zásilky pro mě znamená velké problémy a může skončit i pokutou, proto bych ráda věděla, jak hodlá Česká pošta záležitost řešit a případně mi poskytnout kompenzaci, pokud mi bude kvůli vaší nedbalosti udělen finanční postih
Nedoručení zásilky na adresu
Ráda bych měla jistotu, že mi budou zásilky doručovány na mou kontaktní adresu, v tuto chvíli si je totiž musím nechat zasílat na trvalou adresu, kde se dlouhodobě nezdržuji. Schránku mám označenou svým jménem, nevím, co více bych mohla udělat. Také je možné, že mi v tomto případě bude udělena pokuta za pozdní dodání některých dokumentů, ráda bych v takovém případě obdržela kompenzaci od České pošty
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman