Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:21
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31668Řidič nás odmítl dovézt na určené místo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 17 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Ruslan Sharipov

Znění stížnosti

Dobrý den,
už jsem se pokoušel kontaktovat společnost přes jejich aplikaci, ale ani po 72 hodinách mi neodpověděli.

O víkendu jsem se setkal se svými příbuznými na letišti. Pro přepravu jsme chtěli využít aplikaci Uber, ale stala se podivná věc.

Trvalo přibližně 5 minut, než tato aplikace zaregistrovala místo, na kterém nás měl řidič vyzvednout a místo, kam nás měl dovézt. Ihned poté nám řidič sdělil, abychom se připravili na vyzvednutí u vchodu hotelu na letišti, původně jsme ale jako místo odjezdu určili parkoviště u letiště. Nehledě k tomu, že vyzvedávání před hotelem je zakázáno, řidič odmítl zaplatit vjezd na parkoviště u letiště.

Poté, co jsme nastoupili do vozidla, se mě řidič zeptal, kam pojedeme, neboť se mu nezobrazila adresa mého domova v jeho aplikaci. Po třech minutách jízdy řidič zastavil na benzínové pumpě (na ulici Aviatická) a odmítl pokračovat dále v jízdě. Zkontroloval jsem svou aplikaci a ta mi stále zobrazovala, že nás řidič nevyzvedl a máme čekat přibližně 5 minut na jeho příjezd na parkovišti.

Nyní mi byl ze strany společnosti naúčtován poplatek ve výši 270 Kč.


Produkt

Řidič Škody Octavia


Požadované řešení

Vraceni castky na ucet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.4.2019 18:24, před 6 lety

Pokud byl spotřebitelovi neoprávněně naúčtován poplatek, je vhodné uplatnit reklamaci přímo u společnosti. Ze zákona je možné reklamaci uplatnit i v sídle společnosti. Společnost je povinna reklamaci přijmout a vystavit spotřebitelovi potvrzení o uplatnění reklamace.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitel možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.5.2019 16:58, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.