Společnost


Red Green Blue s.r.o.

Počet nahlášených stížností:7
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31669Odstoupení od kupní smlouvy v rámci obchodních podmínek, nevrácení peněz z důvodu odstoupení

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Pavel Galeta

Znění stížnosti

dne 21.1.2019 jsem s se společností eShopu http://www.digi-shop.cz/ uzavřel webu internetového prodeje, kupní smlouvu 06.10305, jejímž předmětem byla "Rušička signálu 3W 40m GSM WIFI 3G Nextel AMPS TACS NMT DCS CDMA PDC TDMA PHS IDEN W-CDMA UMTS mobilních telefonů" v ceně 2780,- Kč + dopravné ve výši 127,- Kč. Od této smlouvy jsem odstoupil dne 24. ledna 2019 v souladu s § 1829 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění. Zboží jsem vrátil prostřednictvím České pošty doporučenou zásilkou. Do dnešního dne jsem neobdržel peníze na zpět od této společnosti.
Společnost vede pouze pořád dokola obstrukce v mailové komunikaci.
Mám doklad, že Česká pošta zboží řádně doručila prodejci a tento zboží převzal.


Produkt

Rušička signálu 3W 40m GSM WIFI 3G Nextel AMPS TACS NMT DCS CDMA PDC TDMA PHS IDEN W-CDMA UMTS mobilních telefonů v ceně 2780,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz z důvodu odstoupení od kupní smlouvy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 13:45, před 6 lety

Pokud byla kupní smlouva uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitel právo od ní odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží (toto právo spotřebitelovi náleží i před převzetím zboží). Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelovi peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 07:16, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.