Společnost


HP TRONIC Zlín, spol. s r.o.

Počet nahlášených stížností:106
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

40%
60%
Toto skore je založeno na 5 stížnostech.

#31672Odstoupení od smlouvy - nevrátili peníze

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

29 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Martina Slabá

Znění stížnosti

Dnes 3.1.2019 jsem zakoupila prostřednictvím www.kasa.cz vysavač, 7.1. jsem zboží převzala od dopravce a zaplatila dobírku. Ihned po vybalení jsme zjistili závadu - přívodní kabel nešel zaaretovat. Zboží jsme tedy dle rady z infolinky Kasy vrátili na pobočku Datartu dne 9.1.2019. Do dnešního dne - 27.3.2019 nemám zpět peníze. Opakovaně jsem volala na infolinku, psala jsem ombudsmanovi, nikdo se nikdy neozval zpět. Dnes jsem také podala podnět na ČOI. Věc hodlám dořešit do konce, ikdyby peníze teď poslali, nemají právo porušovat obchodní podmínky.


Produkt

Vysavač Eta Silentino 1510


Požadované řešení

Požaduji okamžité vrácení celé částky + dopravného, tj. 3172,-, omluvu plus samozřejmě nějakou kompenzaci za zadržování nemalé sumy peněz pro naši rodinu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.3.2019 18:01, před 6 lety

Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2019 06:18, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.