Počet nahlášených stížností: | 106 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dnes 3.1.2019 jsem zakoupila prostřednictvím www.kasa.cz vysavač, 7.1. jsem zboží převzala od dopravce a zaplatila dobírku. Ihned po vybalení jsme zjistili závadu - přívodní kabel nešel zaaretovat. Zboží jsme tedy dle rady z infolinky Kasy vrátili na pobočku Datartu dne 9.1.2019. Do dnešního dne - 27.3.2019 nemám zpět peníze. Opakovaně jsem volala na infolinku, psala jsem ombudsmanovi, nikdo se nikdy neozval zpět. Dnes jsem také podala podnět na ČOI. Věc hodlám dořešit do konce, ikdyby peníze teď poslali, nemají právo porušovat obchodní podmínky.
Vysavač Eta Silentino 1510
Požaduji okamžité vrácení celé částky + dopravného, tj. 3172,-, omluvu plus samozřejmě nějakou kompenzaci za zadržování nemalé sumy peněz pro naši rodinu.
|
Tweet |
Pokud daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží (z popisu stížnosti však vyplývá, že spotřebitelka již zboží vrátila). Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.