Společnost


CITYHotelBrno s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31676Nevrácení platby za storno. ubytováni

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Dalibor Hlavica

Znění stížnosti

Dne 15.3.2019 jsem měl zaplacené ubytování na hotelu, kdy ještě ráno 9:30 pro jistotu jsem vše ověřoval zda je to ok, vše ješte ráno ok bylo, po příjezdu téhož dene 18:00 jsem se dozvěděl ze je pobyt zrušen což mi oznánila p.Žáčková Zuzana dosti arogantním způsobem že jestli si nečtu e-maily že v 16:00 mi oznamili zrušení rezervace... Do dnešního dne nejsem schopný vymoct z hotelu své peníze. Po žádosti na recepčního p. Štěpána Michala ať mi dá čislo na někoho z nadřízených jsem byl odbyt že nemůže ať si stěžuju Vám.


Produkt

číslo rezervace 1053354292


Požadované řešení

Vráceni zpět peněz


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 15:29, před 6 lety

V daném případě půjde o tzv. bezdůvodné obohacení dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2019 07:17, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.