Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 15.3.2019 jsem měl zaplacené ubytování na hotelu, kdy ještě ráno 9:30 pro jistotu jsem vše ověřoval zda je to ok, vše ješte ráno ok bylo, po příjezdu téhož dene 18:00 jsem se dozvěděl ze je pobyt zrušen což mi oznánila p.Žáčková Zuzana dosti arogantním způsobem že jestli si nečtu e-maily že v 16:00 mi oznamili zrušení rezervace... Do dnešního dne nejsem schopný vymoct z hotelu své peníze. Po žádosti na recepčního p. Štěpána Michala ať mi dá čislo na někoho z nadřízených jsem byl odbyt že nemůže ať si stěžuju Vám.
číslo rezervace 1053354292
Vráceni zpět peněz
|
Tweet |
V daném případě půjde o tzv. bezdůvodné obohacení dle ustanovení § 2991 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.