Počet nahlášených stížností: | 169 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 24.4.2017 jsem zakoupil mobilní telefon Samsung Galaxy S8 na Ostravské prodejně společnosti ElectroWorld, u této společnosti jsem dne 6.3.2019 reklamoval telefon s těmito závadami: nenabíjí, nejde zapnout, přehřívá se, nenačítá sim karta, nelze se připojit k wifi. V protokolu jsem uvedl že žádám odstoupení od kupní smlouvy (telefon jsem zakoupil jako koncový spotřebitel) dnes při návštěvě pobočky jsem zjistil že telefon je opraven a v přiloženém servisním protokolu se uvádí že na odstoupení nemám nárok, z toho důvodu že se nejedná o 3. stejnou nebo 4. různou reklamaci.
Na pobočce mi na mou argumentaci ohledně většího počtu vad nebyli schopni odpovědět.V servisním protokolu dokonce servis potvrdil mnou popisované vady a uznal jejich odstranění formou opravy základní desky.
Samsung Galaxy S8 šedý
Odstoupení od kupní smlouvy
|
Tweet |
Občanský zákoník stanoví, že pokud zboží nelze řádně používat v důsledku opakovaného výskytu vady po opravě nebo má-li zboží větší počet vad, pak má kupující právo na dodání nové věci bez vad, výměnu součásti věci, jakož i na odstoupení od kupní smlouvy dle své volby.
O větší počet vad se jedná v případě, kdy se na zboží vyskytují alespoň tři vady současně, přičemž každá z nich musí bránit řádnému užívání věci, nebo pokud se na zboží postupně vyskytnou čtyři různé odstranitelné vady. Pokud se tedy na telefonu vyskytují alespoň 3 různé vady současně, může spotřebitel požadovat odstoupení od smlouvy, je přitom nutné své právo na odstoupení od smlouvy uplatnit již při podávání reklamace.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Dobrý deň,
pre upresnenie a bližšiu identifikáciu prípadu, prosím uviesť číslo reklamačného protokolu.
Dakujem.
Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií
R000286206
Dobrý deň,
Vašu reklamáciu sme opätovne riadne skontrolovali a vyhodnotili celú genézu vybavovania.
Touto cestou Vás vyzývam k osobnej návšteve predajne ElectroWorld Ostrava-Avion v čase otváracích hodín za účelom dovybavovania.
Je nutné, aby ste so sebou priniesol:
- tovar
- kompletné príslušenstvo
- originál predajný doklad
Ďakujem
S pozdravom
Mgr. Ingrid Weintragerová, manažér oddelenia reklamácií
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení:
Komentář: Společnost uznala že jsem v právu a uznala své pochybení a svolila k odstoupení od kupní smlouvy.