Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31680Jízdenka z

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Blanka Šreková

Znění stížnosti

Jela jsem dne 27.3.2019 z Pardubic do Prahy - letiště /Airport( BUS), jako doprovod v 10.01 hod.Jízdenku jsem měla i zpáteční, z letiště do Pardubic. Tam Jsem se vracela ve 14.24 hod vlakem Vindobona jedoucí do Varšavy. Průvodčí moji jízdenku brala jako neplatnou, protože mi prý chybí razítko z letiště . Ale já nemohla mít razítko, že jsem přiletěla .Snažila jsem se jí to vysvětlit, Když jsem jela v deset z Pardubic a odjížděla z letiště busem na nádraží ve 13.30, kam bych asi měla odletět, abych mohla kvůli ní přiletět, abych měla to razítko, na kterém urputně trvala. Takto jezdím asi 6x do roka a nikdy mi nikdo nic neřekl. Na nádraží v Pardubicích mi na reklamacích řekli, že jsem měla vše v pořádku, žádnou akční jízdenku, kterou průvodčí po mě chtěla nepotřebuju,. Tak vím, že já měla vše v pořádku, zato paní průvodčí byla asi zmatená jak lesní včela.


Požadované řešení

Poslat paní průvodčí na školení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 13:51, před 6 lety

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Podněty týkající se osobní přepravy lze uplatnit elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz nebo písemně na adrese České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1, telefonicky pouze v neodkladných záležitostech. Na podněty nejsou ČD povinny písemně reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 20:32, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.