Počet nahlášených stížností: | 1366 |
Z toho za letošní rok: | 8 |
Stále v řešení: | 35 |
Ad číslo reklamace ASRE 18735847.
Koncem minulého roku jsem k Vám dala k reklamaci / záruční opravě tablet s klávesnicí Vision Book 10Wi-S + odnímatelná klávesnice CZ/US layout. Zboží jste dali prozkoumat vaší smluvní servisní firmou a ta konstatovala, že jsem přístroj mechanicky poškodila. To je však naprostý nesmysl, evidentně se jednalo o vadný kus.
Z uvedeného důvodu se opětovně odvolávám proti vašemu rozhodnutí a žádám o nápravu. Děkuji,s pozdravem MUDr.Malíková
P.S. Doposud jsme měli s vaší firmou jen ty nejlepší zkušenosti, o čemž svědčí má " nákupní historie", datující se cca od roku 2012, možná ještě delší.
tablet s klávesnicí Vision Book 10Wi-S + odnímatelná klávesnice CZ/US layout, zakoupen 12.06.2018
Vrácení peněz nebo oprava přístroje
|
Tweet |
Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.