Společnost


Adam Donát

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31682Nevracene penize za vracene zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Rudolf Dvořák

Znění stížnosti

Dne 22.2.2019nás kontaktoval v kauflandu mladý člověk a předvedl nám masážní stoj .Jeho cena podle prodejce 12000kč.Vzápětí vyndal nějaký losovací lístky a dal nám každému jeden vytáhnout.Podotýkám že jsem tam byl s manželkou.Já jsem si podle něho vylosoval slevu 6000kč.Protože jsme oba už staršílidé 77a76let usoudili jsme že je to pro nás dost peněz ale přistoupili jsme na 6000kč.Když jsme přijeli z Třeboně domu tak nám syn našel na internetu jiného prodejce v kameném obchodě něco přes 2000kč ten samý.Proto jsem neváhal a druhý den jsem dojel do Třeboně ke Kauflandu a on měl vyložené zboží na střeše auta.Oslovil jsem ho že mu vrátím zboží a on aby mi vrátil moje peníze.Jeho reakce byla že takhle to nefunguje že musím poslat zboží na uvedenou adresu na faktuře. To jsem druhý den udělal zboží pojistil na 2000kč a odeslal poštou na uvedenou adresu ADAM DONÁT Prokopova 13 CHOTĚBOŘ 29828 IČO88716333.
Prodávající mě ujistil že do 30dnů budu mít peníze na účtu číslo mého účtu i tel.číslo jsem uvedl ke zboží.Měsíc upynul na telefon nikdo nereaguje a peníze také nemám.


Produkt

masážní přístroj


Požadované řešení

Domnívám se že slušnost z jeho strany by bylo co nejdříve vrátit peníze tam kam paří,okrádat důchodce je dneska modní.CHci spět peníze já jsem zboží vrátil.Ano,stěžuji si protože se cítím okradený a to by nemělo ve slušné spolčnosti existovat a mělo by se to přísně trestat.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 14:22, před 6 lety

Pokud je smlouva uzavřena mimo obchodní prostory, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit do 14 dnů bez udání důvodu. Za obchodní prostory se podle směrnice o právech spotřebitelů považují nemovité maloobchodní prostory, kde obchodník trvale provozuje svou činnost. Za obchodní prostory by proto neměla být považována veřejně přístupná místa, jako jsou např. nákupní střediska.

Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku (podnikatel slíbil, že vrátí peníze do 30 dnů), mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.

Podnikatele je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2019 09:07, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.