Společnost


T-Mobile Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:645
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

15%
85%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31683Reklamace mobilního telefonu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 den 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Jan Bielčík

Znění stížnosti

V měsíci 7/2017 jsem zakoupil v rámci prodloužení smlouvy na paušál, mobilní telefon značky HAMMER Energy, 5 palcový IP68 vyztužený odolný smartphone s LTE a baterií 5000 mAh a Gorilla Glass 3.V průběhu roku 2018 již bylo sklo značně poškrábané, ale na funkčnost to nemělo vliv. V lednu 2019 se začal ale odlepovat gumový lem podél telefonu. Evidentně tímto také ztratil na vodotěsnosti...Rozhodl jsem se tudíž využít zákonné reklamace a odnesl mobilní telefon na pobočku kde reklamaci přijali a dokonce nabídli i náhradní telefon. Po dvou týdnech přišlo vyjádření, že reklamace nemůže být řešena jako záruční. Servis vypočítal cenu opravy na 1700kč bez dph. Cena nové telefonu je cca 3300kč vč.dph Zdá se mi, že bych měl mít nárok na bezplatnou opravu pokud je přeci mobilní telefon v záruce a není poškozen mým zaviněním.


Produkt

HAMMER Energy, 5 palcový IP68 vyztužený odolný smartphone s LTE a baterií 5000 mAh a Gorilla Glass 3


Požadované řešení

Trvám na záruční opravě popř. Výměnu telefonu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 14:50, před 6 lety

Uplynulo-li od zakoupení a převzetí zboží více než 6 měsíců, musel by v případě soudního sporu spotřebitel prokázat, že zboží bylo vadné při převzetí. Pokud tedy bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.

Společnost T-Mobile Czech Republic a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů a nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat pouze prostřednictvím své infolinky a oddělení stížností. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze ve správním řízení u Českého telekomunikačního úřadu, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.