Počet nahlášených stížností: | 2795 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 20.3.2019,tedy před dvěma dvi hsem se zaregistrovala v internetové seznamce singl 50.cz.Nemilene mne překvapilo,když mi byla na účtu blokována a dnes již z něj odeslana částka 4.700Kč.Stránky jsou ,tak dělané,že si člověk celkové sumy nevšimne,kliká u částky,ktera je platbou za týden.Okamžitě jsem chtěla registraci zrušit a platbu vratit.Podle podminek společnosti a dle zakona na to mám v terminu do 14dni od uzavreni smlouvy nárok.Ihned jsem zaslala společnosti mail a do Lucemburska do mista sidla firmy, doporuceny a prioritni dopis.Z informační centraly v ČR chdi jen automatické odpovedi...ze se budou dotazem zabyvat do 5 pracovních dni.Chteli po mně doklady o zaplacení.Od pondělí,již tři dni žádám zrušení registrace a vraceni platby. Dnes mi přišla odpověď,že mam registrovane premiove členství.To ale vim,chci ho zrušit.Muzete mi prosim pomoci?
Premiove členství uhrazene na 12měsíců
Zrušení registrace a vrácení platby
|
Tweet |
Spotřebitel může odstoupit od smlouvy o poskytování služeb, pokud ještě nedošlo k jejich splnění. Započala-li společnost s plněním služeb na základě výslovné žádosti spotřebitele před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy, uhradí spotřebitel společnosti pouze poměrnou část sjednané ceny za plnění poskytnuté do okamžiku odstoupení. Je-li sjednaná cena nepřiměřeně vysoká, uhradí spotřebitel společnosti poměrnou část ceny odpovídající tržní hodnotě poskytovaného plnění.
Pokud spotřebitel odstoupení od smlouvy ve stanovené 14 denní lhůtě zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: zakaznickyservis@be2.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí přeposlat společnosti znovu tento email, popřípadě fax, a tím prokázat snahu o včasné a řádné odstoupení od smlouvy v souladu s Všeobecnými obchodními podmínkami společnosti. Zkracuje-li společnost spotřebitele na jeho právech, k takovému jednání se nepřihlíží a jde to k tíži společnosti.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.