Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#31687Platím služby, které nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Jana Kubáňová

Znění stížnosti

Již po několikáté, naposledy 2.2.2019 a dnes 27.3.2019 mi přišla SMS, že mi bylo účtováno 29Kč za připojení k internetu. Nikdy jsem se však na internet nepřipojila.


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz a žádám, aby se už nikdy tato situace neopakovala. Nebudu platit za to, co nevyužívám.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 12:27, před 6 lety

Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2019 12:45, před 6 lety

Dobrý den,

jestliže využíváte „chytrý“ telefon (smartphone), může se telefon připojit k internetu i samovolně, například v rámci aktualizací či při využívání aplikací.
Internetové připojení je účtováno pouze tehdy, kdy se Váš telefon takto připojí.
Doporučím si tedy v telefonu vypnout mobilní data a nastavit si doplňkovou službu Upozornění na placené připojení k internetu. Ta zabrání automatickému připojení Vašeho telefonu k internetu. Díky informačnímu oknu v prohlížeči se budeme moct rozhodnout, jestli se k internetu opravdu chcete připojit, nebo ne. Můžete tak učinit v samoobsluze Moje O2, na lince 800 020 202 či nás můžete kontaktovat na e-mailu info@o2guru.cz.
Pokud přesto trváte na podání reklamace, poprosím Vás o doplnění daného čísla. Předáme Vás podnět na příslušné oddělení.

S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.4.2019 08:39, před 6 lety


Jana Kubáňová

Hodnocení: