Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Již po několikáté, naposledy 2.2.2019 a dnes 27.3.2019 mi přišla SMS, že mi bylo účtováno 29Kč za připojení k internetu. Nikdy jsem se však na internet nepřipojila.
Požaduji vrácení peněz a žádám, aby se už nikdy tato situace neopakovala. Nebudu platit za to, co nevyužívám.
|
Tweet |
Pokud spotřebitel s vyúčtováním služeb nesouhlasí, je třeba uplatnit reklamaci. Reklamaci na vyúčtování ceny je spotřebitel oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítla, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den,
jestliže využíváte „chytrý“ telefon (smartphone), může se telefon připojit k internetu i samovolně, například v rámci aktualizací či při využívání aplikací.
Internetové připojení je účtováno pouze tehdy, kdy se Váš telefon takto připojí.
Doporučím si tedy v telefonu vypnout mobilní data a nastavit si doplňkovou službu Upozornění na placené připojení k internetu. Ta zabrání automatickému připojení Vašeho telefonu k internetu. Díky informačnímu oknu v prohlížeči se budeme moct rozhodnout, jestli se k internetu opravdu chcete připojit, nebo ne. Můžete tak učinit v samoobsluze Moje O2, na lince 800 020 202 či nás můžete kontaktovat na e-mailu info@o2guru.cz.
Pokud přesto trváte na podání reklamace, poprosím Vás o doplnění daného čísla. Předáme Vás podnět na příslušné oddělení.
S pozdravem
Martin Stalmach, Guru pro Social Media, O2
Hodnocení: