Počet nahlášených stížností: | 27 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
dobrý den,
četl jsem na Vašich stránkách popis stížnosti č.#26134 a bohužel musím konstatovat , že můj případ je naprosto stejný . Navíc se jedná o hodinky , které jsou určeny i pro plavání i ve slané vodě vodotěsnost 50M tedy 5ATM vhodné pro plavání . Bohužel vyjádření servisu je stejné jako ve zmiňovaném případě. reklamace má číslo 3892194 u společnosti Britex-cz s.r.o.
Ve vyjádření mě odkázali na oddělení společnosti Samsung čr. , ale to jen potvrdilo stanovisko servisu.
ptám se jak je možné , že se oba případy shodují a navíc u mne to byly hodinky , přímo určené do vody. stále žádám opravu v rámci záruky, ale obě společnosti mi upírají má práva.
V mém případě mám i podezření , že se jedná o kartelovou dohodu společnosti samsung a autorizovanými servisy viz věta ve vyjádření servisu.
s pozdravem Jan Marek
3892194 Britex CZ hodinky SAMSUNG WATCH 46mm , SMM-R80NZSAXEZ, SN-R5AK904EVSJ
oprava v rámci záruky
|
Tweet |
Za vyřízení reklamace je odpovědný vždy prodávající, a to i v případě, pokud byla k vyřizování reklamace určena třetí osoba. Všechny nároky je tedy nutné uplatňovat vůči prodávajícímu.
Pokud bylo rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.