Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Dobrý den,
ráno mi byla odeslána SMS, že mezi 15-17 hodinou mi bude doručen balíček. V SMS bylo uvedeno telefonní číslo na řidiče.
Bohužel, balíček mi byl doručován okolo 14 hodiny a řidič volal z jiného čísla, takže jsem telefon nezvedla a tudíž jsem zásilku nepřevzala.
Chci se tedy zeptat, k čemu píšete čas a kontakt na řidiče, když následně je to jiné?
Předem děkuji za odpověď a vyřešení situace.
Chci pouze dostat odpověď na to, proč k této chybě došlo a upozornit na to, aby se to vícekrát nestávalo.
|
Tweet |
Za včasné doručení ve vztahu mezi prodávajícím a spotřebitelem odpovídá prodávající, protože povinnost dodat je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa určeného spotřebitelem. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu zřejmě uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitelka má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.