Počet nahlášených stížností: | 85 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
Dne 23.2.2019 jsem si u této společnosti objednala online 2xdámské šaty a zaplatila je kreditní kartou.
Objednávka č.1190151621 z obchodu Pošta Zdarma, 798.00 Kč / 31.92 €.
Bohužel jsem dosud zboží neobdržela a nikdo nereaguje na email ani nezvedá telefon. Bohužel jsem se pozdě podívala na recenze této společnosti a zjistila, že nejsem jediná, která má tento problém.
Proto jsem se na vás obrátila a chtěla požádat, jestli byste se mohli na tuto společnost podívat.
Předem moc děkuji.
Vytlačilová
nedoručené zboží po zaplacení předem
Kontrola chodu společnosti a pokud možno zastavení jejich působení a zákaz prodeje
|
Tweet |
Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).
Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.
Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.
Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebitelce peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zároveň spotřebitelka může žádat zákonný úrok z prodlení.
Platila-li spotřebitelka při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitelka využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. V případě problému by měla spotřebitelka co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Dobrý den,
dle sledovacího čísla Vaší zásilky, je Vaše zásilka v pořádku na cestě k Vám.
Na Váš email jsme Vám nyní zaslali sledovací číslo Vaší zásilky i s odkazem, kde svou zásilku můžete při jejím doručování sledovat.
Prosíme Vás o chvíli strpení, Vaše zásilky by měla být v nejbližší době v pořádku doručena na Vaši adresu.
Pokud budete mít jakýkoliv další dotaz, obraťte se prosím na náš email a my Vám poradíme.
S přátelským pozdravem
Tým Pošta Zdarma
email: info@postazdarma.info
ATELI Investment, s.r.o.
Na základě výše uvedeného přeřazujeme stížnost na spotřebitelku, aby mohla o vývoji informovat a stížnost případně uzavřít.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.