Počet nahlášených stížností: | 682 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
V minulosti jsem měl aktivovaný premium účet na c-date, úvodní poplatek jsem zaplatil. Po zjištění že se nejedná o korektní seznamku jsem produkt nepoužíval. Následně my byly strženy další peníze za automatické prodloužení smlouvy. Podal jsem tedy výpověď a ta byla přijata k vyřízení, tím jsem považoval věc za ukončenou. Bohužel došlo k dalšímu strhávání nemalých poplatků, proto jsem zablokoval platební kartu. Interdate S.A. se dožadovala dalších plateb a na moje emaily ohledně podání bližšího vysvětlení vůbec nereagovala. Nyní prý dlužnou částku postoupila na údajné advokáty (firma Auer Witte Thiel).
Mohu doložit emailovou komunikaci.
Děkuji
Zrušení dluhu, zrušení účtu, vrácení neoprávněně inkasovaných částek.
|
Tweet |
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti Interdate S.A. (dále jen VOP) se placený smluvní vztah na určité období automaticky prodlužuje o zvolené nebo uvedené období, pokud není 14 dní před uplynutím původního období vypovězen. Smluvní závazek je možné i poté vypovědět, spotřebitel však dle VOP nemá právo na vrácení platby, kterou již provedl. Výpověď lze zaslat ve stanovené výpovědní lhůtě prostřednictvím FAX-u, dopisu či přílohy emailu a jakožto důkaz o provedeném vypovězení smlouvy lze společnosti následně přeposlat výpovědní email, či kopii potvrzení o odeslání FAX-u či potvrzení pošty o odeslání výpovědi formou dopisu.
Pokud spotřebitel výpověď smlouvy zaslal společnosti prokazatelnou formou, popřípadě se pokoušel zaslat (např. formou uváděné emailové adresy nebo faxu), ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, stačí společnosti prokázat snahu o včasné a řádné vypovězení smlouvy.
Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Lucemburska, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese zdenek.vencl@c-date.com,
děkujeme Vám.
Po kontaktu na uvedenou adresu, c-date nereaguje. Přišla pouze tato automatická odpověď:
Děkujeme za Vaši zprávu.
Váš e-mail bude předán jednomu z agentů našeho zákaznického servisu a odpověď obdržíte během 5 pracovních dnů.
Bohužel, peníze si strhly a teď spoléhají, že je na nich nikdo soudně vymáhat nebude. A to je předmětem jejich podnikání!
Tímto žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. Pokud tak společnost neučiní, bude stížnost uzavřena.
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.