Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Počet nahlášených stížností:389
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 137 stížnostech.

#31696Poukázka na splátky, která je od 18.2.2019 v 7.01 zaplacena

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 den 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Zdeňka Benešová

Znění stížnosti

Dobrý den, dnes jsem obdržela poukázku na splátku č.6. Je to divné, protože 18.2.2019 v 7.01 jsem zaplatila celý zbytek a to 1791,- (jedentisícsedmsetdevadesátjedna) a to z důvodů, že nebudu delší čas doma.
Nevím proč, jsem opět dostala poukázku na uhrazených 199.- když to mám zaplaceno, jak píši výše.
Poslala jsem to na stejné č.ú. a na stejný V.s a S.s. Nečekaně jsem se vrátila domů, (z rodinných důvodů) a doma na mne čeká takováto zvěst. Zkontrolovala jsem si v PC, kdy jsem to posílala a na jaké č.ú.
Doufám, že se vše v klidu vyřeší. Zatím jsem z toho dost rozhozená. Mám ráda
vše v pořádku. 1791.-není pro mě, invalidního důchodce zrovna zanedbatelná částka.
Zdravím a přeji vám i sobě klidné řešení, Benešová Zdeňka


Produkt

zaplacení 1791.- " a tím vyřazení posílání měsíčních poukázek


Požadované řešení

Zkontrolování účtu a vyřešení záhady, proč opět přišla poukázka na 199.-


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 11:23, před 6 lety

V tomto případě záleží, jaké konkrétní platební podmínky byly mezi smluvními stranami ujednány.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.3.2019 12:37, před 6 lety

Vážená paní Benešová,

rádi bychom Vám potvrdili přijetí platby ve výši 1791 Kč, která byla na náš účet připsána dne 18.2.2019. Tímto byla celá zásilka kompletně uhrazena a k dnešnímu dni neevidujeme žádné faktury k úhradě. Bohužel, složenku na částku 199 Kč jste obdržela, protože tuto automaticky vygeneroval a odeslal náš systém - dle původního programu splátek. Neberte na ni, prosím, zřetel. Vaši jednorázovou úhradu jsme spárovali s příslušnými fakturami.

Je nám líto, ale v takovém množství přijímaných plateb nejme schopni kontrolovat každou jednorázovou úhradu. Pochopitelně, ale zákazníkům po uhrazení nevzniká žádný dluh, bez ohledu na zasílané složenky.

Náš zákaznický servis je neustále připraven vycházet našim zákazníkům vstříc a řešit s nimi jejich požadavky, o Vaší stížnosti jsme se ale dozvěděli až nyní, prostřednictvím portálu dTest.

V případě, že bychom pro Vás mohli ještě něco udělat, neváhejte nás kontaktovat.

S přáním hezkého dne

NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
29.3.2019 00:27, před 6 lety


Zdeňka Benešová

Hodnocení:

Komentář: Velký dík, za rychlé a kladné vyřízení mé záležitosti. Přeji vám pevné zdraví a hodně spokojených zákazníků, Benešová Zdeňka