Společnost


DIMOCO Europe GmbH

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

80%
20%
Toto skore je založeno na 20 stížnostech.

#31699Neoprávněné naúčtované SMS

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 8 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Marcela Mesteková

Znění stížnosti

V Berouně 27.03.2019

Dobrý den,podávám stížnost na neoprávněně naúčtované sms od společnosti Dimoco Europe GmbH.Z vyúčtování jsem dnes zjistila,že v období od 26.2.až 19.3.2019, bylo mému nezletilému synovi,vždy ve 20.00 hodin na telefonní číslo +42090440099 strženo formou sms 99,-Kč.Celkem se jedná o čtyři sms v hodnotě 396,-Kč.Prosím o vrácení částky a zablokování těchto sms.
Zneužité číslo : 601175855
Děkuji,Mesteková


Produkt

zneužité číslo 601175855


Požadované řešení

Zablokování těchto sms
Vrácení neoprávněně naúčtované částky 396,-Kč


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:34, před 6 lety

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2019 10:25, před 6 lety

Ahoj Marcela Mesteková,

My z DIMOCA jsme v tomto fóru objevily tvůj příspěvek a samozřejmě Tě rádi podpoříme při řešení předloženého nedorozumění.

Co je DIMOCO?
DIMOCO je institut licencovaný provádět platby, kontrolovaný rakouským Úřadem pro dohled nad finančním trhem, a umožňuje miliardě uživatelů mobilních telefonů
koupi digitálních a fyzických zboží prostřednictvím způsobu platby jménem "Carrier Billing", což je alternativa ke kreditní kartě, bankovnímu převodu nebo PayPal.
Uživatelé vědí zaplatit služby v oblasti ePublishing, Video on Demand, Online-Gaming nebo Digital Music mobilním telefonem, tabletem nebo SmartTV
přes účetní soustavu provozovatele mobilního telefonu, čili fakturou za telefon. Tento způsob platby nabízí mnoho mezinárodních podniků jako např.
Apple, Spotify, Netflix, Google nebo Facebook a proto si ho z oblasti Mobile Payment dnes nemůžeme odmyslet!

Co DIMOCO není?
DIMOCO není samotným poskytovatelem těchto služeb.

Podle všeho by si chtěl / chtěla vyřešit otázku služby s poskytovatelem takové služby?
Při jakýchkoliv otázkách je Ti tým MPSC - Mobile Payment Service Center pro spotřebitele k dispozici.
Váš angažovaný tým Vám pomůže tuto situaci vyřešit s příslušným poskytovatelem služby: www.mobileinfo.biz; E-Mail: info-cz@mobileinfo.biz


S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 09:12, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.4.2019 20:03, před 6 lety


Marcela Mesteková

29.4.2019
Dobrý den,děkuji za rady a užitečné informace.U operátora jsem nezletilým dětem zablokovala služby třetích stran,všechny platby mobilem,čísla začínající na 90...
Peníze jsem nevymáhala.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
21.5.2019 09:50, před 6 lety

Vážená paní Mesteková,

Děkujeme vám za informace týkající se vrácení peněz.
Kontaktovali jsme MPSC a dostali informace, že vrácení peněz bylo provedeno dne 13.05.2019 na váš účet.
Doufáme, že jsme vám mohli pomoci ve vašem případě.

S pozdravem
servisní tým DIMOCO

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.5.2019 10:05, před 6 lety


Marcela Mesteková

V Berouně 21.5.2019

Dobrý den, ještě ten den 29.4. jsem se obrátila na společnost Dimoco a uplatnila jsem reklamaci na vrácení peněz.
Peníze mi přišly na účet.
Děkuji za pomoc při vyřízení problémů.
S pozdravem Mesteková

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
21.6.2019 06:19, před 6 lety


Marcela Mesteková

Hodnocení: