Společnost


Slavia pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#31700Neuznání pojistného plnění

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2019, před 6 lety

Ondřej Donát

Znění stížnosti

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat:

Žena srazila srnu, srna utekla, poškození na automobilu nepřesáhlo 100 000,-Kč. Na místo nevolala PČR.

Povinné ručení má pojištěné u Slavia pojišťovna + si připlácí srážku se zvěří.

DN byla řešena PČR druhý den – jasná srážka se zvěří (biologický materiál na vozidle),.

I pracovník pojišťovny, který vozidlo fotil a sepisoval škodu jasně uznal srážku se zvěří.

Pojišťovna nyní nechce proplatit škodu. Odvolává se na poj. podmínky, že nehoda musí být řešena PČR na místě a řešení druhý den je nezajímá.

Má na to pojišťovna právo, když zákon jasně vymezuje, kdy musí být PČR na místo nehody volána?

Děkuji za odpověď.

S pozdravem O. Donát


Požadované řešení

Uznání pojistného plnění a proplacení škody na vozidle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 11:20, před 6 lety

Pokud by pojišťovna měla dla konkrétní pojistné smlouvy možnost nevyplatit pojistné plnění, měla by jeho odmítnutí písemně odůvodnit. V zamítnutí pojistného plnění (i jeho části) by mělo být jasně zdůvodněno, proč se pojištění na tento konkrétní případ nevztahuje. Škodou se dle občanského zákoníku rozumí jakákoliv újma na majetku.

Nesouhlasí-li spotřebitel s postupem pojišťovny, má možnost podat proti tomuto postupu stížnost. Stížnosti se doručují na adresu pojistitele Slavia pojišťovna a.s., Revoluční 655/1, Praha 11000, a vyřizují se písemnou formou, pokud se strany nedohodnou jinak. Nereaguje-li pojišťovna na stížnost nebo ji zamítne, může se spotřebitel obrátit i na Českou národní banku, Na Příkopě 28, 115 03 Praha 1, která je orgánem dohledu nad pojišťovnictvím.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz. Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebitelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 13:04, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.