Společnost


Dateyard, AG

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31705Strhavaní i po ukončení členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2019, před 6 lety

David Richter

Znění stížnosti

Již několikrát jsem zadal o zrušení VIP členství a to i tři týdny před další platbou. Dokonce jsem Vám v lednu poslal dvě platby aby jste to ukončili. Stále mi strháváte další a další. Žádám o okamžité ukončení. Vašich služeb již přes rok nevyužívám a ani nemám účet.


Produkt

Neoprávněné strhavaní financí z mého účtu a ignorace výpovědi


Požadované řešení

Okamžité zrušení trvalé platby a vymazání mých soukromých údajů z Vašeho registru a vrácení platby 499,- kterou jsem zaplatil navíc.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 08:50, před 6 lety

Pokud společnost záměrně znemožňuje vypovězení smlouvy, nemůže se dožadovat toho, že právní vztah nebyl ze strany spotřebitele řádně ukončen. Stačí, pokud spotřebitel doloží, že smlouvu vypověděl ve lhůtě stanovené v obchodních podmínkách. Pokud spotřebitel podal výpověď, závazek byl ukončen ke dni účinnosti této výpovědi. Od tohoto dne společnost také nesmí žádat žádné peněžní prostředky, neboť smluvní vztah byl k tomuto dni ukončen.

Pokud jde o vymáhání dluhu exekučně, lze takto postupovat jen na základě řádného exekučního titulu. To znamená, že by nejprve muselo proběhnout soudní řízení, ve kterém by bylo třeba prokázat existenci dluhu. Soud by pak pravomocným a vykonatelným rozsudkem musel spotřebiteli uložit povinnost dluh ve stanovené výši uhradit. Exekuci mohou provádět pouze soudní exekutoři nebo soudní vykonavatelé. Oproti tomu inkasní agentury v ČR nemají žádné zákonné pravomoci.

Společnost sídlí ve Švýcarsku a z toho důvodu není možné se obrátit na Evropské spotřebitelské centrum. Pokud by chtěl spotřebitel podat na společnost stížnost, musel by tak učinit u dozorového orgánu ve Švýcarsku.

Webové stránky jsou dostupné na tomto odkazu:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home.html?_organization=1008%2C1079

Na nich mají umístěný kontaktní formulář, skrze tento můžete dozorový orgán oslovit:
https://www.konsum.admin.ch/bfk/de/home/das-bfk/kontakt.html

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 20:27, před 6 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.