Počet nahlášených stížností: | 7 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 9.4.2014 jsem si u výše uvedené firmy na jejich webových stránkách objednal: GSM bezdrátový alarm G60
PIR Pohybové čidlo bezdrátové VT1
Otřesový i Magnetický dveřní/okenní….
Kouřový detektor bezdrátový WG03 v ceně 6.737,00 CZK. Předmětné výrobky jsem pod objednávkou č. 147722 řádně zaplatil převodem z mého bankovního účtu dne 10.4.2014 6:31:18.
Dne 15.4.2014 jsem si u výše uvedené firmy na jejich webových stránkách objednal: GSM-hd-digitalni-dverni-kukatko-s-2mp-kamerou-vt-2035 v ceně 4690.00 CZK. Předmětný výrobek jsem pod objednávkou č. 147727 řádně zaplatil převodem z mého bankovního účtu dne 15. duben 2014 19:17:34.
Celkem tedy jsem firmě uhradil částku 11427.00 CZK.
Vzhledem k tomu,že dveřní kukátko nespňovalo inzerované parametry jsem písemně dne 29.4. 2014 odstoupil od smlouvy a vzhledem ke lhaní a mystifikacím firmy jsem odstoupil i od druhé smlouvy.
Kukátko jsem řádně odeslal zpět prodejci a GSM jsem při dodání už ani nepřevzal a nechal ho poslat zpět.
Pan Polomik byl upozorněn na fakt, že dne 29.4.2014, respektive 30.4.2014 začíná běžet 14-denní lhůta pro vrácení zaplacené částky.
Na toto nereaguje a částku jsem neobdržel.
Tato firma má i jiné neduhy jako např. nezvedání telefonů (GSM i pevná), na stránkách nefukční on-line poradna, nefunkční HOT-LINE atd.
Chci zaplatit od pana Polomika dlužnou částku 11427.00 CZK.
|
Tweet |
V případě, že dojde k odstoupení od smlouvy dle § 1829 občanského zákoníku, je povinností obchodníka vrátit uhrazené finanční částky do 14 dnů od odstoupení. Pokud se tak nestane, ocitá se obchodník v prodlení. Zároveň ale dle zákona je stanoveno, že lhůta pro odstoupení od smlouvy běží 14 dnů od převzetí výrobku. Výkladem lze dovodit, že od smlouvy lze odstoupit i před převzetím, ale pokud již byla obchodníkem zásilka odeslána, má nárok na náhradu nákladů spojených s odesláním, protože dle smlouvy bylo povinností kupujícího zásilku převzít a náklady na cestu zpět k prodejci má platit kupující.
Subjekt Polomík Petr nereagoval na naši výzvu k řešení stížnosti. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat subjektu předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.