Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2796
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31710Platební upomínka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2019, před 6 lety

Michaela Mrkvickova

Znění stížnosti

Dnes mi od společnosti Be2 přišla platební upomínka:

Vaše předplatné na www.be2.cz

Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP...
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 4 788,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.

Celková výše dlužného poplatku činí nyní 5 071,00 CZK.


ke dni 27.3.2019 bylo Vaše 12měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 27.3.2018 s uvedením e-mailové adresy michaela_m@centrum.cz

Službu jsem za celé období nevyužívala a popravdě jsem zapomněla, že jsem si nějaký profil založila. Po roce od založení mám od této společnosti tento jediný mail "platební upomínka"
Podle instrukcí jsem jim nyní zaslala na emailovou schránku zákaznický servis be2 výpověď a odstoupení od smlouvy. S odpovědí, že odpoví za 5 dní. Poplatek za službu, kterou jsem vůbec nevyužívala platit nechci. Přijde mi neetické po roce vymáhat tuto částku. Za celou dobu jsem neobdržela žádné upozornění z jejich strany,za celou dobu jsem se na profil nepřihlásila, až dnes, kdy jsem musela vygenerovat zapomenuté heslo, abych se dozvěděla, že je profil zablokován.

Jak mám teď postupovat, výpověď jsem již zaslala emailem. Však také i smlouva dle nich byla uzavřena jednim kliknutím. Požadovanou částku za něco, co jsem nevyužívala platiti nechci, stejně tak nechci žádné automatické obnovování a aby mi naskakovaly "za nic" další poplatky atd.

Děkuji. Michaela Mrkvickova


Požadované řešení

Výpověď/odstoupení od smlouvy a zrušení platební upomínky-nevyužívání služeb


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 09:59, před 6 lety

Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.

Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2019 09:34, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 19:40, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 06:57, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.