Počet nahlášených stížností: | 2796 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 2 |
Dnes mi od společnosti Be2 přišla platební upomínka:
Vaše předplatné na www.be2.cz
Nezdařená platba během Vašeho předplatného pod IP...
Nyní je vůči Vám evidován dluh ve výši členského poplatku 4 788,00 CZK, navýšený o manipulační poplatky ve výši 283,00 CZK.
Celková výše dlužného poplatku činí nyní 5 071,00 CZK.
ke dni 27.3.2019 bylo Vaše 12měsíční Premium členství automaticky obnovené (prvotně uhrazené na stránce www.be2.cz ke dni 27.3.2018 s uvedením e-mailové adresy michaela_m@centrum.cz
Službu jsem za celé období nevyužívala a popravdě jsem zapomněla, že jsem si nějaký profil založila. Po roce od založení mám od této společnosti tento jediný mail "platební upomínka"
Podle instrukcí jsem jim nyní zaslala na emailovou schránku zákaznický servis be2 výpověď a odstoupení od smlouvy. S odpovědí, že odpoví za 5 dní. Poplatek za službu, kterou jsem vůbec nevyužívala platit nechci. Přijde mi neetické po roce vymáhat tuto částku. Za celou dobu jsem neobdržela žádné upozornění z jejich strany,za celou dobu jsem se na profil nepřihlásila, až dnes, kdy jsem musela vygenerovat zapomenuté heslo, abych se dozvěděla, že je profil zablokován.
Jak mám teď postupovat, výpověď jsem již zaslala emailem. Však také i smlouva dle nich byla uzavřena jednim kliknutím. Požadovanou částku za něco, co jsem nevyužívala platiti nechci, stejně tak nechci žádné automatické obnovování a aby mi naskakovaly "za nic" další poplatky atd.
Děkuji. Michaela Mrkvickova
Výpověď/odstoupení od smlouvy a zrušení platební upomínky-nevyužívání služeb
|
Tweet |
Než dojde k uzavření smlouvy mezi spotřebitelkou a společností, má společnost povinnost informovat spotřebitelku o ceně nebo způsobu jejího určení za jedno zúčtovací období, kterým je vždy jeden měsíc, pokud je tato cena neměnná. Společnost má dále povinnost informovat spotřebitelku o době trvání závazku a o podmínkách ukončení závazku. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že spotřebitelku řádně informovala. Zda podaná informace byla dostačující, se posoudí nejen vzhledem k jejímu obsahu, ale i ke způsobu jejího vyjádření. Pokud společnost spotřebitelku o podmínkách smluvního vztahu řádně neinformovala, mohla by spotřebitelka namítat neplatnost smlouvy, neboť byla uvedena společností v omyl.
Ujednání o automatickém prodlužování smlouvy v situaci, kdy je uvedeno pouze v obchodních podmínkách, by bylo možné vyhodnotit jako tzv. překvapivé ujednání dle § 1753 zák. č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, a to také ve světle stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013.
Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pokud společnost spotřebitelce brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitelku na jejích právech a k takovému jednání se nepřihlíží.
Dobrý den,
prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.
děkujeme Vám.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.