Počet nahlášených stížností: | 370 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 15 |
Dne 13.3.2019 jsme zakoupili lístky do dětského kupé ve vlakové soupravě společnosti RegioJet na 7.4.2019 na trati Bratislava - Praha. Lístky a rezervaci nám potvrdili a vše bylo řádně uhrazeno. Následně dne 26.3.2019 nám bylo z uvedené společnosti zaslán email ve kterém nás vyrozumívají, že nám naší rezervaci zrušili a přemisťují nás do běžného kupé. Poté co jsme společnost dotazovali, co to má znamenat, nám bylo odpovězeno, že uvedené opatření bylo provedeno z provozních důvodů. Když jsme okamžitě kontrolovali rezervační systém, tak jsem zjistili že předmětné dětské kupé, je již opět plně obsazeno. Když jsem na toto opět položili dotaz, tak nám bylo řečeno, že došlo ke změně soupravy za jinou, která je ale opět dětským kupé vybavena a nějaký automatický systém nás tam již nezařadil. Tedy jsem žádali, abychom byli opět do kupé zařazeni, kdy nám bylo opět odpovězeno, že kupé je již obsazeno. Na toto jsme reagovali, aby cestující, kteří tedy byly tedy náhodně přeřazeni do toho dětského kupé, byli vyměněny za naše místa, jelikož asi dospělí lidé nebudou chtít sedět v dětském kupé. Kdy nám bylo opět odpovězeno, že kupé je již obsazeno dospělými s dětmi.
Tedy ve věci nám přijde, že jsme byli z kupé přemístěny do jiného účelově, aby mohli místa v dětském kupé uvolnit pro nějakého známého.
Přeprava vlakouvou soupravou a rezrvace konkrétního místa
Přemístění zpět dle námi zakoupeného místa dle rezervace.
|
Tweet |
Dle smluvních přepravních podmínek společnosti náleží cestujícímu kompenzace při změně vozu:
4.1.V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Business a bude přesazen na sedadla s tarifem Relax, náleží mu rozdíl v ceně mezi tarify Business a Relax. V případě, že bude přesazen na sedadlo s tarifem Standard/Low -cost, náleží mu kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z provozních důvodů.
4.2.V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Relax a bude přesazen na sedadla s typem tarifu Standard/Low-cost, náleží cestujícímu kompenzace ve výši 100% zaplacené ceny jízdenky. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z provozních důvodů.
4.3. V případě, že si cestující zakoupil jízdenku v tarifu Standard a bude přesazen na sedadla s typem tarifu Low-cost, náleží cestujícímu kompenzace ve výši 50% zaplacené ceny jízdenky, zároveň ztrácí nárok na servis. V tarifu LowCost dopravce servis neposkytuje z obchodních důvodů.
4.4.V případě, že dojde ke změně vozu a je dodržen tarif, kompenzace cestujícímu nenáleží.
Reklamace z přepravy cestujících a zavazadel se podávají písemně na adresu sídla dopravce: STUDENT AGENCY, Dům pánů z Lipé, Náměstí Svobody 86/17, 602 00 Brno, telefonicky na čísle: 420 539 000 146, e-mailem: reditel@regiojet.cz, nebo osobně na jakékoliv pobočce STUDENT AGENCY/RegioJet. Reklamaci lze podat do 1 roku po uskutečnění jízdy na výše uvedených kontaktech.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.