Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobry den, rada bych si touto cestou stezovala na pana ci pani postacku, kteri dorucuji dopisy na Praze 7 kontretne ulice v Haji. Opakovane se mi stava, ze pan ci pani nezazvoni i prrsto, ze jsem na materske a jsem cele dopoledne doma. To by ale nebylo to nejhorsi, vezmu kocar vecer a vyckam si tam tu treba i hodinovou frontu. Ale tento tyden jsem cekala balicek z ciziny. Dnes vyjdu ke schrance a kdyby mi neco nereklo, ze se mam podivat nahoru na schranky, tak balicek muze nekdo vzit. Balicek i presto, ze se vesel do schranky byl polozeny nahore na ostatnich schrankach. Nebylo v tom levne zbozi a moc rada bych aby se toto uz nikdy nestalo. Protoze o penize, ktere za to platim prijdu ja a ne pani ci pan postak, ktery odlozi balicek ktery se vejde do chranky nekam stranou.
Prosim tedy, aby kdyz si mysli pan/pani postacka, ze do schranky se nevejde, at ho da na postu, kde si ho muzu vyzvednout.
Dekuji,
Fejtkova
Nedodane zbozi
Prosim, aby se toto jiz nikdy nestalo. Nechci prijit ani o balicek ani o penize, ktere jsem za to zaplatila.
Dekuju.
|
Tweet |
Pokud nebyla poštovní zásilka dodána v souladu s uzavřenou smlouvou, má spotřebitel možnost uplatnit reklamaci dle čl. 43 "Poštovních podmínek České pošty, s.p." Česká pošta je povinna reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud se v této lhůtě k reklamaci nevyjádří nebo jí nevyhoví, může spotřebitel do jednoho měsíce podat námitku k Českému telekomunikačnímu úřadu. Zahájení řízení o námitce je však spojeno s poplatkem.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované smírné řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.