Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
dne 23. 03. 2014 jsem v prodejně Pohodlná obuv (TESCO), Přetlucká 50, Praha 10 jejíž majitelem je ŠOPOROVI s.r.o., Hodějovská 313/9, Praha 9, zakoupila obuv zn. Arcopedico 4303 Heaven 38. Uvedená obuv byla nošena střídavě s jiným obutím. Na obuvi jsou pružné vsadky pro lepší obouvání, ale tyto vsadky po necelých 3 týdnech, nepravidelného nošení, se začaly uvolňovat v místě sešití. Dne 17. 04. 2014 jsem byla nucena reklamovat tuto obuv. Dne 01. 05. 2014 mně přišla sms, že obuv je k vyzvednutí. Jelikož jsem byla mimo Prahu tak jsem se do prodejny dostavila v týdnu od 06. 05. 2014. Zde mne čekalo nemilé překvapení – reklamace zamítnuta. K reklamačnímu listu přiložen kus papíru s vyjádřením společnosti AGB spol. s r.o. Praha 5 – Dolní Černošice ( zjištěno z razítka) s nesmyslným zdůvodněním, např. jako nevhodná velikost obuvi, zakoupena vel. 38 ( moje velikost po těžkém úraze kotníku vel. 36 + 37), dále se zde uvádí sešlápnutí patní části obuvi – jelikož mám po úraze a následných operací zdeformovaný kotník patní část u žádné obuvi nedrží a sjíždí dolů čímž vzniká dojem sešlapávání patní části, dále zde zmiňuje šířku nártové části – obuv je elastická a nemám problém s touto velikostí. Chtěla jsem toto vše projednat s majitelkou s.r.o. paní Šoporovou a sdělit mé důvody odmítnutí zamítnuté reklamace, ale ona se mnou nechtěla komunikovat a odkazovala mne na vyjádření AGB spol s r.o. Když jsem se zeptala proč třeba nenabídla opravu obuvi tak mi sdělila, že nebude přebírat odpovědnost za tuto obuv.
Dámská obuv zn. Arcopedico 4303 Heaven , vel. 38, cena 1. 490,- Kč
Vrácení peněz.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za vady výrobku. Jestliže byla reklamace zamítnuta a tímto způsobem odůvodněna, spotřebitel se může obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se měl v posudku zabývat existencí vady a měl by se vyjádřit i k samotnému odůvodnění reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.
Společnost ŠOPOROVI s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.