Společnost


ŠOPOROVI s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#3172Zamítnutá reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

10 měsíců 14 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2014, před 11 lety

Květa Maďarová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 23. 03. 2014 jsem v prodejně Pohodlná obuv (TESCO), Přetlucká 50, Praha 10 jejíž majitelem je ŠOPOROVI s.r.o., Hodějovská 313/9, Praha 9, zakoupila obuv zn. Arcopedico 4303 Heaven 38. Uvedená obuv byla nošena střídavě s jiným obutím. Na obuvi jsou pružné vsadky pro lepší obouvání, ale tyto vsadky po necelých 3 týdnech, nepravidelného nošení, se začaly uvolňovat v místě sešití. Dne 17. 04. 2014 jsem byla nucena reklamovat tuto obuv. Dne 01. 05. 2014 mně přišla sms, že obuv je k vyzvednutí. Jelikož jsem byla mimo Prahu tak jsem se do prodejny dostavila v týdnu od 06. 05. 2014. Zde mne čekalo nemilé překvapení – reklamace zamítnuta. K reklamačnímu listu přiložen kus papíru s vyjádřením společnosti AGB spol. s r.o. Praha 5 – Dolní Černošice ( zjištěno z razítka) s nesmyslným zdůvodněním, např. jako nevhodná velikost obuvi, zakoupena vel. 38 ( moje velikost po těžkém úraze kotníku vel. 36 + 37), dále se zde uvádí sešlápnutí patní části obuvi – jelikož mám po úraze a následných operací zdeformovaný kotník patní část u žádné obuvi nedrží a sjíždí dolů čímž vzniká dojem sešlapávání patní části, dále zde zmiňuje šířku nártové části – obuv je elastická a nemám problém s touto velikostí. Chtěla jsem toto vše projednat s majitelkou s.r.o. paní Šoporovou a sdělit mé důvody odmítnutí zamítnuté reklamace, ale ona se mnou nechtěla komunikovat a odkazovala mne na vyjádření AGB spol s r.o. Když jsem se zeptala proč třeba nenabídla opravu obuvi tak mi sdělila, že nebude přebírat odpovědnost za tuto obuv.


Produkt

Dámská obuv zn. Arcopedico 4303 Heaven , vel. 38, cena 1. 490,- Kč


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2014 11:28, před 11 lety

Prodávající odpovídá kupujícímu za vady výrobku. Jestliže byla reklamace zamítnuta a tímto způsobem odůvodněna, spotřebitel se může obrátit na soudního znalce pro vypracování znaleckého posudku. Znalec by se měl v posudku zabývat existencí vady a měl by se vyjádřit i k samotnému odůvodnění reklamace. Jestliže posudek vyjde ve prospěch spotřebitele, má spotřebitel právo na řádné vyřízení reklamace a úhradu znalečného. Seznam znalců je k dispozici na www.justice.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.3.2015 13:29, před 10 lety

Společnost ŠOPOROVI s.r.o. byla o podané stížnosti informována, ale neprojevila zájem se k ní vyjádřit. Jelikož je služba VašeStížnosti.cz založena na principu dobrovolnosti, rozhodli jsme se případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.