Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 28.3.2018 14:20 v penny marketu ve Šlapanicích u Brna, sme chtěli vybrat za body plyšoveho mazlička husky.Na pokladne se pani divila že či ješte měli huskyho, evidentně měla o tohoto plyšaka zájem! Měli sme celkem 24bodu, páni u poklady řekla že musí být bodu celkem 34, tak sme požádali že to vezmem za těch 10 bodu a zbytek 149,90 kč doplatime, páni se tvařila že nerozumi, a žadala za plyšáka plnou sumu 399 kč. Nevzali sme ho , ale sme přelepili body na jinou kartičku s tim že to vezmem za těch 149,90, po vraceni se na prodejnu 15:00 tam už nebil husky ani jeden ( původně tam byli 2).Budí to dojem že si tyhle plyšaky nechavaj pro sebe a ne pro zakazníky, v tyhle doměnce nas utvrzují i otázky u pokladny jestli chceme body? Poněvač tyhle body mají dávat automaticky! Palkovičová Zuzana.
Byli by sme radí, kdyby se to neopakovalo.
|
Tweet |
Pokud splní kupující všechny podmínky marketingové akce, měla by společnost dostát svému závazku a umožnit plyšáka zakoupit.
Podmínky akce jsou stanoveny takto: Po vylepení požadovaného počtu bodů na sběratelské kartě, a po předložení této sběratelské karty u pokladny kterékoliv prodejny Penny Marketu, bude účastníkovi akce poskytnuta možnost zakoupit jím vybraného plyšáka za zvýhodněné ceny (při předložení sběratelské karty s počtem 34 bodů bude cena plyšáka činit 29,90 Kč; při předložení sběratelské karty s počtem 10 bodů bude cena plyšáka činit 149,90 Kč). Ceny jsou stejné u všech druhů plyšáků. Počty známek na různých sběratelských kartách nelze sčítat. Plyšáka lze nad rámec uvedeného zakoupit i bez předložení sběratelské karty, a to za cenu 399,- Kč. Organizátor je pro účely kontroly při uplatnění sběratelské karty oprávněn účastníka akce požádat o předložení všech účetních dokladů k jednotlivým nákupům v době trvání akce, na základě kterých byly v souladu s těmito pravidly přiřazeny jednotlivé body (dále jen „účetní doklady“). Účastník akce je pro případ takové kontroly povinen účetní doklady uchovat a na výzvu organizátora je předložit ke kontrole.
Marketingová akce může být spojena s možností vyčerpání zásob zboží ještě před jejím koncem. Kdyby reklamní leták obsahoval tuto informaci, nebylo by povinností prodávajícího mít zboží k dispozici po celou dobu akce.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.