Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2795
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#31728singles50

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 2 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2019, před 6 lety

Martina Horynová

Znění stížnosti

připojuji se k stížnostem vůči výše uvedené společnosti.
24.10.18 jsem začala využívat jejích služeb, 25.10 byl uhrazen poplatek 149 CZK, 28.11.18 byl stržen poplatek 2.247 CZK z mého účtu.
2.1.19 jsem zaslala písemnou výpověď (na předepsaném formuláři). Od 3.1.19 mi nebyla dále zasílány žádné mailové zprávy od této společnosti. Proto jsem považovala výpoveď za přijatou. Nyní mi přišla upomínka na platbu 2 527,00 CZK. Na můj mail, v kterém jsem se odvolávala na svou zaslanou výpověď mi bylo odepsáno následující:
....Vaše původní zpráva, která obsahovala platnou podepsanou výpověď ze dne 02/01/2019 byla v našem systému nalezena. Tato zpráva byla uzavřena automatickou zprávou, na kterou, jak v ní bylo psáno, bylo potřeba odpovědet, aby se Váš požadavek dostal k agentům zákazníckého servisu, v připadě, že zpráva nezodpověděla Váš dotaz.

Upozorňujeme, že pokud jste v odpovědi na Váš požadavek na zrušení obdržela automatickou odpověď, která neodpověděla na Váš požadavek a na kterou jste dále nereagovala, požadavek nebyl zpracován a není platný.....(konec citace)

Na tuto automatickou zprávu jsem skutečně nereagovala...Domnívám se, že výše uvedená argumentace není akceptovatelná. Ve všeobecných podmínkách není zmínka o tom, že bych měla odepisovat na jakousi mailovou automatickou odpověď, která se výpovědi netýkala.... Naopak se domnívám, že mám nárok na vrácení části původní úhrady, neboť jsem služby Single 50 využívala po kratší dobu než 3 měsíce.


Požadované řešení

uznání a přijetí výpovědi, která byla zaslána 2.1.19 a navrácení adekvátní části již uhrazeného tříměsíčního členství (využila jsem jej pouze do 2.1.19)


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.3.2019 22:31, před 6 lety

Dle všeobecných obchodních podmínek společnosti be2 S.a.r.l. je možné smluvní vztah vypovědět. Pro ukončení smlouvy je tedy vhodné zaslat společnosti výpověď například prostřednictvím e-mailu.

Výpověď by měla dle obchodních podmínek společnosti obsahovat následující údaje: úplné jméno, zemi, jejíž služby be2 využívá (zřejmě se jedná o zemi, ve které spotřebitel využívá službu), svou e-mailovou adresu zaregistrovanou u společnosti be2 a své uživatelské jméno (alternativně: šifru, která byla spotřebitelce přidělena). Tato výpověď by měla být dle obchodních podmínek společnosti zaslána poštou na adresu: be2 S.à.r.l., služby zákazníkům / ukončení, 13 rue du Commerce L-1351 Luxemburg, Luxemburg; nebo faxem na číslo 420 227203713. Nicméně z důvodu, že smlouva byla uzavřena přes internet, postačí (ač to obchodní podmínky neupravují), pokud bude výpověď zaslána na e-mailovou adresu společnosti (zakaznickyservis@be2.cz). Výpověď smlouvy je jednostranné právní jednání, k jehož platnosti stačí pouhé doručení výpovědi smluvní straně (spotřebitelka není povinna reagovat na další e-maily společnosti). Pokud společnost spotřebiteli brání smlouvu zrušit, zkracuje tím spotřebitele na jeho právech a k takovému jednání se nepřihlíží.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
1.4.2019 09:33, před 6 lety

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese michal.hlavacek@be2.com.

děkujeme Vám.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.5.2019 19:39, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
31.5.2019 06:56, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.