Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
v pondělí 25.3.2019 jsem v Kostelci n. Č. lesy do poštovní schránky dopoledne vhodila pohled zasílaný vnučce na školu v přírodě na Kladno. Ten samý den ale večer vhazoval pohled zasílaný tamtéž syn v Kozojedech u Kostelce také do schránky. Dnes( ve čtvrtek)volala paní učitelka že vnučka pláče protože dosud žádný pohled nedostala.
Tak to už mě naštvalo a protože už podobnou zkušenost mám z loňského roku když jsem posílala vnučce prosím pěkně DOPORUČENĚ přání k narozeninám a on jí vůbec nedošel tak se už musím zeptat co se asi tak mohlo stát. Když pominu nehoráznou cenu známky tak mi není jedno že má vnučka zkažený pobyt na SVP.
Řešení já nemám ani si ho nehodlám vymýšlet- myslím že zajistit to aby služba fungovala jak má je u vás placeno dost lidí.
Ale možná by jste se mohli zamyslet nad poměrem požadovaná částka za služby a spolehlivost výkonu.
|
Tweet |
Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.
Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.
Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman