Společnost


Kaufland Česká republika v.o.s.

Počet nahlášených stížností:606
Z toho za letošní rok:66
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

63%
37%
Toto skore je založeno na 103 stížnostech.

#3173GPS navigace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
16.05.2014, před 11 lety

Bohumil Plešák

Znění stížnosti

Koupil jsem u řetězce Kaufland v Jablonci nad Nisou GPS navigaci Goclever navio 405,s roční aktualizací map,nyní jsem zjistil,že se žádné aktualizace neprodukují a servis který je v Čechách ani neví kdy nějaké aktualizace budou spuštěny.
Tak že já budu jezdit s navigací se zastaralými mapami.
Myslím že ať výrobce,tak i prodejce by měl dostat přes prsty za klamání spotřebitele.


Produkt

Goclever Navio 405,GCN40513016617


Požadované řešení

Zakázat dovoz i prodej tohoto produktu,když nefungují služby


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.6.2014 16:43, před 11 lety

Pokud tato informace byla uvedena na výrobku, lze uplatnit odpovědnost z vad vůči prodávajícímu. Jedná se o nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. V takovém případě může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
19.6.2014 16:57, před 11 lety

Vážený zákazníku,

děkujeme za Váš podnět.

Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.

Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
20.6.2014 19:29, před 11 lety


Bohumil Plešák

Přístroj jsem vrátil a dostal zpět vložené finance.
Plešák Bohumil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
30.7.2014 11:24, před 10 lety


Bohumil Plešák

Hodnocení: