Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 19 |
Koupil jsem u řetězce Kaufland v Jablonci nad Nisou GPS navigaci Goclever navio 405,s roční aktualizací map,nyní jsem zjistil,že se žádné aktualizace neprodukují a servis který je v Čechách ani neví kdy nějaké aktualizace budou spuštěny.
Tak že já budu jezdit s navigací se zastaralými mapami.
Myslím že ať výrobce,tak i prodejce by měl dostat přes prsty za klamání spotřebitele.
Goclever Navio 405,GCN40513016617
Zakázat dovoz i prodej tohoto produktu,když nefungují služby
|
Tweet |
Pokud tato informace byla uvedena na výrobku, lze uplatnit odpovědnost z vad vůči prodávajícímu. Jedná se o nesplněnou jakost při převzetí dle § 2161 ve spojení s § 2169 občanského zákoníku. V takovém případě může kupující požadovat i dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené, ale pokud se vada týká pouze součásti věci, může kupující požadovat jen výměnu součásti; není-li to možné, může odstoupit od smlouvy. Je-li to však vzhledem k povaze vady neúměrné, zejména lze-li vadu odstranit bez zbytečného odkladu, má kupující právo na bezplatné odstranění vady.
Vážený zákazníku,
děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Přístroj jsem vrátil a dostal zpět vložené finance.
Plešák Bohumil
Hodnocení: