Počet nahlášených stížností: | 45 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
ráda bych požádala o podnět k šetření ohledně neoprávněného jednání spol.Elimat investment s.r.o., která je vlastníkem a provozovatelem kosmetického studia Platan Clinique, Centrum estetické péče na adrese Lidická 16, Praha 5. Všimla jsem si, že nejsem ani první a nebudu ani poslední, kdo řeší tento problém!!!
Dne 29.5. 2018 jsem si zakoupila vouchery na Ijekční lipolýzu. Chtěla jsem do centra v Olomouci, které se mělo v létě toho roku otevřít, skutečnost jsem si ověřila na dané zákaznické lince. Při každé snaze se objednat, mi bylo zděleno, že se rekonstrukce protáne. Když už se klinika po opakovaném zdělení neotevřela ani v lednu 2019, rozhodla jsem se odstoupit od smlouvy a paní na zákaznické lince, mě odkázala na imeil vedení, kde mám reklamaci uplatnit a bude mi vyhověno.
Tenhle kro jsem udělala a od té doby,kdy mi reklamaci uznali a napsali, že mi peníze vrátí na můj účet do 30 dní, uběhli už tři měsíce a stále nic. Paní Pospíšilová s kterou reklamaci řeším, se jen omlouvá, slibuje a nic se neděje.
Přikládám email mezi mnou a klinikou, nutno číst od spodu.
Dobrý den, paní Sieglová,
Váš e-mail jsem nyní předala kompetentní osobě, která Vám podá podrobnější informace. Bohužel pro Vás v tuto chvíli nemohu udělat více.
Děkuji za pochopení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: vedeni
Datum: 28/03/2019 10:04
Předmět: Re: Re[8]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrrý den paní Pospíšilová,
do současné doby finanční částka není připsána na můj účet .Slíbila jste mi , že na vše dohlédnete a vprůběhu tohoto týdne budou peníze odeslány zpět na účet. Dnes už je zase čtvrtek a nic!!! Pokud víte , reklamace má být vyřízena do 30 dnů od podání . Tím spíše by měla být sjednána okamžitá náprava a ne, že se to potáhne už 3 měsíc a jen mě lživě chlácholíte!!!! Žádala jsem vás o kontakt na vaše nadřízené, toho se mi nedostalo. Pokud neučiníte okamžitou nápravu dám podnět k šetření na ČOI. Vaše nečinnost mě nutí jednat dle zákona a čekat už mě nebaví.
Sieglová Šárka
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 22. 3. 2019 14:58:18
Předmět: Re[8]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den, paní Sieglová,
velice se omlouváme za komplikace. Nyní jsem se opět spojila s vedením firmy a bylo mi řečeno, že se vynasnaží, aby Vám v průběhu příštího týdne byly peníze odeslány zpět na účet. Mohu Vám slíbit, že na to dohlídnu a budu jim to neustále připomínat. Tato situace je i pro nás velice nepříjemná a věřte, že již chceme mít vše vyřízené ke spokojenosti obou stran.
Tímto se Vám omlouvám jménem celé naší firmy a velmi Vám děkujeme za strpení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: vedeni
Datum: 21/03/2019 09:26
Předmět: Re: Re[6]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den paní Pospíšilová,
je to stále dokola, uběhlo dalších 14 dní a stále nemám peníze na účtě !!!!!!
Nemám ten pocit, že děláte " vše, co je ve našich silách " . Už je to 2 měsíce od podání mé reklamace.
Mohu si vyžádat kontak na Vaše nadřízené?
Děkuji Sieglová
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 7. 3. 2019 11:22:12
Předmět: Re[6]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den, paní Sieglová,
věřte, že děláme vše, co je v našich silách, aby Vám požadovaná částka byla vrácena co možná nejdříve. Naši momentální situaci jsem Vám již vysvětlovala, opravdu jsme takové komplikace nečekali. Nemusíte se obávat, že bychom Vám peníze nevrátili, peníze Vám rozhodně vrátíme, i když nás samozřejmě velice mrzí, že s takovou prodlevou.
Paní Sieglová, udělám vše pro to, aby Vám peníze byly vráceny v co nejbližším možném termínu, jen ještě prosím o trpělivost.
Předem moc děkuji a ještě jednou se velmi omlouváme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: vedeni
Datum: 07/03/2019 09:53
Předmět: Re: Re[4]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den paní Pospíšilová,
stále jsem neobdržela vrácení částky za vouchery. Už je to dalších 10 dní, co jsme si psali a ujišťovala jste mě , že mi peníze budou vráceny v co nejbližší možné době. A dále to je 2 měsíce od podání mé reklamace, která měla být vyřízená, jak jste psala do 30 dní! Ptám se tedy jestli na vrácení částky budu čekat tak dlouho jak na otevření kliniky v Olomouci? Abych se dočkala. Promiňte, ale už jsem vážně rozhněvaná, protože převod peněz je otázka 3 minut.
Děkuji za vyřízení Sieglová Šárka
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 27. 2. 2019 9:14:37
Předmět: Re[4]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den, paní Sieglová,
velice nás mrzí stávající situace a chceme se omluvit za vzniklé nedorozumění a nepříjemnosti spojené s opožděním vrácení peněz, které byly zapříčiněné administračně provozní chybou na straně banky. Aktivně pracujeme na odstranění těchto potíží a platby rozesíláme postupně. Spolehněte se, že Vám peníze budou vráceny v co nejbližší možné době.
Ještě jednou se velice omlouváme a zároveň děkujeme za pochopení.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: vedeni
Datum: 27/02/2019 08:40
Předmět: Re: Re[2]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den paní Pospíšilová,
chtěla jsem se zeptat, kde vznikl problém s vyřízením mojí reklamace na vrácení uhrazené částky za nevyčerpané vouchery . Stále jsem ji neobdržela !
Nejdříve jsem čekala a odkládala objednání na otevření centra v Olomouci, které mělo být otevřené už v loni o prázdninách, postupně se to stále oddalovalo a posouvalo až jsem se rozhodla pro tento krok, na kterém jsem se dohodla na vašem klientském centru. Ptám se tedy , kde je problém???
Děkuji za vyřízení a informaci.
Pěkný den Šárka Sieglová
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 21. 2. 2019 9:41:00
Předmět: Re[2]: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den, paní Sieglová,
velice se omlouváme za vzniklé potíže. Ihned kontaktuji fakturační oddělení a zjistím, kde nastala chyba a z jakého důvodu Vám ještě nebyla vrácena platba. Můžete se spolehnout, že v nejbližších dnech Vám bude platba připsána zpět na účet.
Ještě jednou se velice omlouváme.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: vedeni
Datum: 20/02/2019 20:21
Předmět: Re: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den paní Pospíšilová,
Chtěla jsem se informovat na stav vyřízení mojí reklamace, kterou jsem podávala 21.1.2018 .Částka mi zatím na účet vrácena nebyla. Děkuji za vyřízení .
Přeji pěkný den Sieglová Šárka
---------- Původní e-mail ----------
Od: vedeni
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 21. 1. 2019 13:57:06
Předmět: Re: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den, paní Sieglová,
tato situace nás velice mrzí a velice se za ni omlouváme, ale bohužel ji nedokážeme ovlivnit. Při budování nových prostor se vyskytly problémy, které nedovolují otevření kliniky dříve, než v únoru.
Vaše žádost o vrácení peněz byla nyní předána fakturačnímu oddělení. Finanční prostředky Vám budou vráceny na Vámi uvedený účet, a to nejpozději do 30-ti pracovních dní.
Přeji hezký den.
S přátelským pozdravem
Kateřina Pospíšilová
Vedoucí zákaznického servisu
----- Původní zpráva -----
Odesilatel: 6arinka@email.cz
Příjemce: "vedení"@platanclinique.cz
Datum: 21/01/2019 12:53
Předmět: Reklamace - návratek za zakoupené vouchery
Dobrý den,
žádám touhle cestou po dnešní telefonní domluvě na telefonním čísle 775 718 927 o vrácení částky za zakoupené vouchery z důvodu doposud nezprovozněné kliniky v Olomouci. Děkuji za vyřízení Sieglová Šárka
Peníze žádám vrátit na účet
MůjÚčet
19-788960217/0100
---------- Původní e-mail ----------
Od: PlatanClinique
Komu: 6arinka@email.cz
Datum: 16. 10. 2018 11:08:16
Předmět: Prodloužené vouchery
Dobrý den paní Sieglová.
V příloze zasílám prodloužené vouchery do konce měsíce února 2019. Pro objednání nás kontaktujte v lednu.
Pěkný den.
S přátelským pozdravem
Monika Zábrodská
mobil: +420 608 041
njekční lipolýza 9 x
Žádámm o okamžité vrácení mé uhrazené čásky za vouchery.
|
Tweet |
Pokud se smluvní strany dohodly na zrušení smlouvy od počátku, mají povinnost vrátit si plnění tak, jak si sjednaly. Strana, která takto nepostupuje, drží majetkový prospěch bez právního důvodu (právní důvod dohodou o zániku smlouvy odpadl), jednalo by se tedy o bezdůvodné obohacení. Kdo se bezdůvodně obohatil, je povinen získaný majetkový prospěch vrátit ochuzenému bezprostředně po výzvě. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení a ochuzený má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost je možné vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu. Zaslání předžalobní výzvy nikoho nezavazuje k podání žaloby u soudu. Ale při projednání sporu před soudem, má v případě úspěchu ten, kdo vyzval protistranu předžalobní výzvou, právo na náhradu nákladů řízení. Jejím zasláním je zároveň dlužník upozorněn na možnost uhradit dluh bez dalších soudních výdajů. Více informací ohledně předžalobní výzvy je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Klientce byla 1. 4. 2019 vrácena částka, kterou si zažádala, kvůli doposud neotevřené klinice v Olomouci. Stejně jako tomu bylo i v předchozích stížnostech, s touto problematikou pracujeme a klientům peníze zasíláme zpět. Velice nás stávající situace mrzí i problémy, které nastali kvůli klinice v Olomouci. V současné chvíli se na odstranění těchto problémů pracuje. Protože se jedná o vnitřní a citlivé údaje společnosti, nelze tyto skutečnosti veřejně formulovat.
Děkujeme za pochopení.
Petra Holanová
Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby mohla informaci potvrdit a stížnost uzavřít.
Dobrý den,
moc vám děkuji za pomoc . Můj názor je, kdyby jsem nepožádala o pomoc vás, tak se s klinickou o peníze budu handrkovat ještě dnes. Ano peníze mi byli připsany 3.4. na účet a to po podání stížnosti na vašich stránkách. Kliniku v žádném případě nedoporučuji. Zjistila jsem, že nás bylo a je daleko více, kdo řeší tento problém. Vám ještě jednou děkuji.
Sieglová Šárka
Na základě výše uvedeného stížnost uzavíráme.