Společnost


Puškařství s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#31735Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 28 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2019, před 6 lety

Jan Hrůza

Znění stížnosti

Dne 8.3.2019 jsem učinil na eshopu firmy Puškařství s.r.o. (P. V.) objednávku kterou jsem bankovním převodem zaplatil. Dne 13.3.2019 jsem si zásilku vyzvedl na poště. Po rozbalení obálky jsem zjistil že chybí jedna položka v hodnotě 189Kč. Ihned po zjištění jsem odeslal email s informací o chybějícím zboží a žádostí o vysvětlení. Ovšem bez jakékoliv odpovědi. Takto jsem psal již několikrát, ale pan V. na žádný můj email již nereagoval.
Zkusil jsem napsat z jiné emailové adresy dotaz na jiné zboží, reakce pana V. byla do dvou hodin, takže emailová adresa je funkční a jen se zde hraje na mrtvého brokouka. Pokud je to jen pro 189Kč, je to dost uhozené.


Produkt

náhradní díl, zápalník CZ vz.27


Požadované řešení

Dodání objednaného a zaplaceného zboží, nebo vrácení částky za nedodané zboží zpět na můj účet.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2019 11:12, před 6 lety

Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.

Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na dodání chybějící věci.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2019 13:54, před 6 lety

Společnost nám dodatečně zaslala své vyjádření, které ke stížnosti doplňujeme:

"http://www.puskarstvisro.estranky.cz/eshop

Na výše uvedeném odkazu si můžete text přečíst je to uvodní text v eshopu, nikoliv na stránkách. Bohužel provozovatel serveru není schopný zajistit aby se stav zboží, pokud se rovná "0" e-shop objevilo není skladem. Proto je toto upozornění napsáno na úvodní straně. A je to přesně z tohoto důvodu, protože se již stalo, že zákazní trval na okamžitém dodání objednaného zboží i když je jeho stav "0"
Pokud k takovému případu dojde, odesíláme okamžitě zboží, které je skladem a zboží, které skladem není odesíláme dodatečně po jeho naskladnění. V každém případě odmítám nařčení, že naše firma někoho podvádí či klame. Pan Hrůza zásilku obdržel neprodleně, po připsání platby až na zboží, které je na nulovém stavu. V okamžiku naskladnění bude samozřejmě dodáno."

K tomu z naší strany dodáváme, že upozornění je pouze na úvodní stránce e-shopu - na úvodní stránce webu, kam se lze dostat po zadání adresy http://www.puskarstvisro.estranky.cz/, či přímo u produktu, včetně celého procesu objednávání na stránkách, chybí. Pokud tedy spotřebitel neprojde přes "domovskou" stránku e-shopu, informaci o potřebě informovat se dopředu o dostupnosti zboží, které je prezentováno jako "Skladem 0ks", se nedozví.

Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat, případně stížnost uzavřít.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2019 06:01, před 6 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.6.2019 05:07, před 6 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.