Počet nahlášených stížností: | 1 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.3.2019 jsem učinil na eshopu firmy Puškařství s.r.o. (P. V.) objednávku kterou jsem bankovním převodem zaplatil. Dne 13.3.2019 jsem si zásilku vyzvedl na poště. Po rozbalení obálky jsem zjistil že chybí jedna položka v hodnotě 189Kč. Ihned po zjištění jsem odeslal email s informací o chybějícím zboží a žádostí o vysvětlení. Ovšem bez jakékoliv odpovědi. Takto jsem psal již několikrát, ale pan V. na žádný můj email již nereagoval.
Zkusil jsem napsat z jiné emailové adresy dotaz na jiné zboží, reakce pana V. byla do dvou hodin, takže emailová adresa je funkční a jen se zde hraje na mrtvého brokouka. Pokud je to jen pro 189Kč, je to dost uhozené.
náhradní díl, zápalník CZ vz.27
Dodání objednaného a zaplaceného zboží, nebo vrácení částky za nedodané zboží zpět na můj účet.
|
Tweet |
Pokud zboží nebylo dodáno v odpovídajícím množství, může spotřebitel uplatnit u prodávajícího práva z vadného plnění. Spotřebitel má v tomto případě nárok na dodání chybějící věci. Není-li možné chybějící věc dodat, má spotřebitel právo odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků.
Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění, pokud se prodávající se spotřebitelem nedohodne na delší lhůtě. Marné uplynutí této lhůty se považuje za podstatné porušení smlouvy. Spotřebitel tak má následně právo od smlouvy odstoupit, požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo stále trvat na dodání chybějící věci.
Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost nám dodatečně zaslala své vyjádření, které ke stížnosti doplňujeme:
"http://www.puskarstvisro.estranky.cz/eshop
Na výše uvedeném odkazu si můžete text přečíst je to uvodní text v eshopu, nikoliv na stránkách. Bohužel provozovatel serveru není schopný zajistit aby se stav zboží, pokud se rovná "0" e-shop objevilo není skladem. Proto je toto upozornění napsáno na úvodní straně. A je to přesně z tohoto důvodu, protože se již stalo, že zákazní trval na okamžitém dodání objednaného zboží i když je jeho stav "0"
Pokud k takovému případu dojde, odesíláme okamžitě zboží, které je skladem a zboží, které skladem není odesíláme dodatečně po jeho naskladnění. V každém případě odmítám nařčení, že naše firma někoho podvádí či klame. Pan Hrůza zásilku obdržel neprodleně, po připsání platby až na zboží, které je na nulovém stavu. V okamžiku naskladnění bude samozřejmě dodáno."
K tomu z naší strany dodáváme, že upozornění je pouze na úvodní stránce e-shopu - na úvodní stránce webu, kam se lze dostat po zadání adresy http://www.puskarstvisro.estranky.cz/, či přímo u produktu, včetně celého procesu objednávání na stránkách, chybí. Pokud tedy spotřebitel neprojde přes "domovskou" stránku e-shopu, informaci o potřebě informovat se dopředu o dostupnosti zboží, které je prezentováno jako "Skladem 0ks", se nedozví.
Stížnost přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost reagovat, případně stížnost uzavřít.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.