Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:129
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

42%
58%
Toto skore je založeno na 19 stížnostech.

#31740Dotaz k pojistné smlouvě číslo

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 4 dny

Detail stížnosti

Publikováno
29.03.2019, před 6 lety

Dana Honsová

Znění stížnosti

Dobrý den.
Dne 20. ledna 2019 jsem zaslala dotaz k pojistné smlouvě číslo (viz referenční údaje).
Dostala jsem odpověď, že můj dotaz byl předán odborníkům a že mi bude odpovězeno po prošetření. Dnes je 29.3.2019 a dosud jsem žádnou odpověď nedostala.

Dotaz zněl:
Za 6 let jsem vložila do vkladů 132 000 Kč.
Jak je možné, že je tam pouze 74 257 Kč?
Na co bylo použito z mého vkladu 57 743 Kč?
Při sepisování smlouvy jsem nebyla takto informována.

Spořím si na důchod a o peníze jsem přišla u České pojišťovny?

Dana Honsová


Produkt

Ukončení smlouvy


Požadované řešení

Vložila jsem 132 000 Kč.
Požaduji zpět 132 000 Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.4.2019 14:07, před 6 lety

Stížnost předáváme společnosti k vyjádření.

V případě nevyřešení sporu je také možné využit služeb finančního arbitra, který je příslušný k mimosoudnímu řešení sporů v případě finančních služeb. Podat návrh k finančnímu arbitrovi lze elektronicky zde: https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
2.4.2019 14:23, před 6 lety

Vážená paní Honsová,

děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.

S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.

S pozdravem

Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.

Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2019 05:56, před 6 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2019 14:41, před 6 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.