Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den.
Dne 20. ledna 2019 jsem zaslala dotaz k pojistné smlouvě číslo (viz referenční údaje).
Dostala jsem odpověď, že můj dotaz byl předán odborníkům a že mi bude odpovězeno po prošetření. Dnes je 29.3.2019 a dosud jsem žádnou odpověď nedostala.
Dotaz zněl:
Za 6 let jsem vložila do vkladů 132 000 Kč.
Jak je možné, že je tam pouze 74 257 Kč?
Na co bylo použito z mého vkladu 57 743 Kč?
Při sepisování smlouvy jsem nebyla takto informována.
Spořím si na důchod a o peníze jsem přišla u České pojišťovny?
Dana Honsová
Ukončení smlouvy
Vložila jsem 132 000 Kč.
Požaduji zpět 132 000 Kč.
|
Tweet |
Stížnost předáváme společnosti k vyjádření.
V případě nevyřešení sporu je také možné využit služeb finančního arbitra, který je příslušný k mimosoudnímu řešení sporů v případě finančních služeb. Podat návrh k finančnímu arbitrovi lze elektronicky zde: https://www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pruvodce-podanim-navrhu.html.
Vážená paní Honsová,
děkujeme za Váš podnět, na základě kterého jsme přistoupili k prošetření celé záležitosti.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.